Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
UPDATE 3
dus weer een dagje vroeger! Het infuus is er toen ik erwas afgegaan dus dat is ook al een pluspunt. Mijn eigen voer mocht ik neerleggen dus nu alles afbellen om zaagsel te regelen.ben helemaal happy en ga zometeen maar is op mijn andere haffie rijden want heb zondag wedstrijd. Kortom het gaat echt super
)
hopelijk blijft dat zo gaan en mag ze maandag naar huis
Dus ik loop naar binnen en vraag waar Maret is. Daar zijn ze mee bezig kom maar mee. Het was volgens hun foute boel. De darmen rommelde enorm en ze at niet (ja niet zo raar als ze haar eten natmaken dat moet ze niet. en haar hooi op de grond gooien dat vertikt ze om te eten) Dus nou weer parafine erin en ze begon gelijk te boeren en scheten te laten dus zat helemaal goed. Ik bedoel kijk als een mens niet eet gaat je buik ook rommelen logisch toch???
Dus nou eigen voer en nu droog schrok schrok en op was het
Oh ja ze eet nu wel ja hallo dat probeer ik je al 3 dagen wijs te maken
Dus ik mocht nog wat met haar stappen en er werd gelijk op haar bordje gezet : ALWAYS DRY FOOT!! Dus morgenochtend voor wedstrijd even kijken en nog wat wandelen en tot nu toe mag ze maandag gewoon naar huis!!!

Ben er zo boos over en ga ook een rechtzaak aanspannen en eis een vergoeding dit is van de zotte ik had haar hierdoor kwijt kunnen zijn.... Zo boos dat ik ben zo boos