Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:Ik hoop ook dat je de achtergrond van het paard kunt achterhalen.
Stybba, ik zit er niet over in dat het met de handel op den duur niet goedkomt, wat deze "handelaar" met Eppie heeft uitgevreten is totaal niet representatief voor de Nederlandse paardenhandel. Er zijn genoeg EERLIJKE paardenhandelaren!!!
Ondanks alles, veel plezier met Rinke, ik hoop dat jullie toch een goeie en leuke tijd met elkaar tegemoet gaan.
suleilitha schreef:Het is wel makkelijk om aan te nemen dat de tanden zijn gevijld maar wie zegt dat het hier NIET om een notoire kribbebijter gaat??
Ik ga deze handelaar niet verdedigen, dat zeker niet maar dit dier zag er op de foto's absoluut niet uit als een paard wat slecht was behandeld.
Stybba, als er een is die dit doet en vervolgens tegen de lamp loopt, zal de rest het wel uit hun hoofd zetten van de categorie "malafide" onder de handelaren.
eppie38 schreef:We gaan erg snel en kan niet iedereen antwoorden, maar Rinke is geen kribbebijter (moet beetje lachen want dat zou er best nog wel bij passen echt)