Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rl_PrincEsS schreef:EsmayEsmay schreef:Ik vind het helemaal niet zo goed. Ik rijd zelf ook op deze manege en dit paard is helemaal nog niet zo lang onder het zadel en is waarschijnlijk ook nog maar een jaar of drie en niet veel ouder. Dus ik vind dit helemaal geen goed beeld geven omdat ik het idee heb dat je alleen maar bezig bent met zijn hoofd in deze houding te houden. Deze jonge paarden van onze manege hebben allemaal nog een erg gevoelige mond dus zijn er gemakkelijk in deze houding te zetten. Dus volgende keer misschien je teugels een stukje langer, meer lengte in de hals en lager ingesteld. Vind wel dat je een nette houding heb, misschien je handen af en toe meer netjes naast elkaar en geen pianohandjes. Maar voorderest zit je mooi rechtop!
Voor een manegeles vind ik het echt zo slecht nog niet. Ik heb weleens erger dingen gezien!
Lindee schreef:ziet er heel netjes uit, en je hebt echt een mooie houding en beenligging!
toen ik de foto's zag, had ik echt niet gedacht dat het een manege
paard was. een heel leuk beestje, en jullie samen zijn ook een erg
leuke combinatie. let alleen inderdaad op je strenge (binnen)hand!
en probeer 'm eerst goed ontspannen te laten lopen, laat 'm als ie een
keer heel rustig en braaf loopt, met lange teugel draven, in ieder geval
de teugels wat langer, misschien gaat ie dan ontspannen
maar ik heb geen ervaring met jonge paarden, dus ik weet het ook niet
Bizzybijtje schreef:Nou.
Ik ben het niet eens met de rest.
Ik vind het er véél te streng uitzien. Op veel foto's zit je echt te trekken aan de teugels, hoop dat dit momentopname's zijn en niet de manier waarop je dit paard 'aan de teugel' rijd.Wel een erg mooi paard moet ik zeggen, maar laat hem jong zijn...