Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dieuwke1315 schreef:Heeeej!
Wat goed dat jullie nu voor hem zorgen zeg!!
Het is een hartstikke leuk beestje , lief!!
Ik denk dat er inderdaad ook iets niet goed is bij zijn verleden ....
Veel plezier nog van hem!
LisaB schreef:Wat een schatje, en wat goed van je dat je hem gered hebt!!
Hier in de buurt staat ook een mini-shet met vergroeide voorbenen. Nou die kan ook rennen en bokken!! Niks zieligs aan
Yannie schreef:ik snap niet zo goed waar hij X beentjes heeft! voor of achter?? Mijn mini shet heeft X benen (achter) maar die heeft het niet benauwt/hijgende! ze ligt ook niet meer dan mijn grote "normale" pony! Ik vind he overengens wel heeeeel dom van mensen die vragen wat je er aan hebt want bij ponpon ik me allesiee [L'] ik houzoo veeel van haar, ik longeer haar en doe lange lijnen rijden dat doe ik niet i.v.m de X benen! maarja voor derest kan je haar behandelen netzo als elk ander dier!
Veel sucses!
Jeroennn schreef:Echt super
Heb zelf ook een shetlanderhengstje (ben er kei trots op!)
Bijna iedereen zei in het begin; wat heb je daar nou aan? Je kunt er toch niet op rijden??...![]()
Dan zei ik; nee, maar de rest wel![]()
Hij (Jeroen) zou eerst naar de paardenmarkt gaan.. je weet maar nooit waar hij dan terecht komt (frikandellen etc)
de avond voordat hij weg zou gaan, heb ik hem gekocht! Is nu ongeveer 3 jaar geleden![]()
Poetsen, lange lijnen, longeren, buitenritjes maken, vrij springen, kunstjes.. er zijn zat dingen op te noemen!
Anway; heeel veeel plezier en succes er mee
Marigold schreef:misschien moet je de DA eens laten kijken naar zijn luchtwegen, misschien is hij daarin ook ergens misvormd.
het is wel apart als een pony op de grond gaat liggen en dan echt gaat hijgen!