Ik rij zelf ook wel eens met mijn ogen dicht door de bak heen, en dat vind ik echt dood eng, het is net alsof je zo van je paard kan vallen
Maflinger_S
Geplaatst: 12-10-09 21:38
Clinic was zo te zien leuk en leerzaam. Ik heb mijn belangstelling hiervoor al eerder in dit topic aangegeven maar het gaat mij niet lukken om de 31ste mee te doen. Jammer. Ik houd me aanbevolen voor een clinic nog iets meer westelijk ...
Als er nog een gegeven wordt hoor ik het graag.
juutje76
Geplaatst: 14-10-09 11:39
Ik doe ook mee met Whisper mijn haflinger. Ben erg benieuwd hoe deze clinic is. Zo te zien aan de foto's erg leerzaam en leuk. In Bleiswijk heb ik keer clinic van haar gehad en die was ook erg leerzaam en leuk.
Hihi wat een grappig toeval, en ze lijken echt op elkaar!
Ik heb nog steeds niet naa rdie foto's gekeken van de clinic, foei! Als ik het eenmaal doe zal ik ze hier nog ff plaatsen.
HannahFrouk
Geplaatst: 19-10-09 19:58
Nou hier zijn dan eindelijk onze foto's (gemaakt door Susupluus van bokt, de bijrijdster van Torop de witte Arabier op de foto). Susupluus blijkt een voorliefde te hebben voor rare koppen en situaties , ik plaats ze gewoon zonder iemand te sparen, gnagna!!! Allereerst in de categorie "zit/staat u goed?", uit het middaggedeelte.
Op de stapstenen, jaja, valt nog niet mee! Inge in actie.
En WB probeert het ook eens een keer.
Hannahfrouk (ondergetekende) op de "galopstoel" (hier ontdekte ik dat ik m'n schouders in de linkergalop heel anders draai dus!)
Inge op de bal
En wie liep er weer te keten
Sommige mensen beginnen zich een beetje wazig te voelen na al die info
Dus we gaan maar eens naar buiten!
Dan de categorie "voelt u al wat?" ook uit het middaggedeelte.
We maken oogcontact:
("Bweeeeh knoflook" denkt Flake)
Ik voel ... ik voel ....
Nou wat ik hier voel, wil ik even niet weten! (categorie bloopers?)
Achteruit? Mottat?
WB was zichzelf aan het instralen en Dainty en Tones dachten "Die is óók al Koekoek!!!"
Even een sfeerplaatje van het mooie weer tot slot!
Ik wil wedden dat je bij die foto van dat instralen de thee weer van je scherm moest vegen. Dat HOOFD van Dainty, zo van "najaaaa, wat DIE nou weer aan het doen is".
(om over mijn blooperfoto nog maar even niet te spreken ... punaise in het zadel misschien!)
Wranglerbutt
Geplaatst: 19-10-09 20:33
Citaat:
Sommige mensen beginnen zich een beetje wazig te voelen na al die info
Dat hoofd van Daint met de "zweefhandjes" van WB op de achtergrond spreekt ook boekdelen
juutje76
Geplaatst: 25-10-09 10:22
Die foto's.... nou dat beloofd wat Ik ben heel erg benieuwd nu wat we allemaal gaan doen en heb er veel zin in.
Heb op mijn stal ook keer clinic gehad van paulette en toen moesten we elkaar ook rondleiden in de kantine met ogen dicht en dat soort dingen... was ook erg leuk:)