Haflinger Anneloes sloft door de bak!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pareltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 07:53

mooie Haf zeg! Denk dat alles al wel zo'n beetje gezegd is. Ik vind het er ontspannen uit zien, goed dat je haar de ruimte geeft om zelf de teugel op te gaan zoeken, omdat ze toch nog bang is voor die druk in haar mond. Lekker rustig aan door blijven gaan en in de tussentijd lekker genieten! Maar dat doen jullie wel samen, zo te zien!

boef85

Re: Haflinger Anneloes sloft door de bak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 16:43

Hoi , mooie haf .

Misschien kun je eens proberen om aan de longeerlijn op een dekje met voorsingel erop te gaan .

Wel met teugels er aan zodat ze als ze ontspannen is om rustig te gaan zakken en jouw hand aan de andere kant van de teugel te voelen .

Ga goed op je zit beenknobbles zitten en strek je op .
Buikspieren aanspannen en weer ontspannen .

Probeer als je gaat wijken om te kijken waar je naar toe gaat en bij de C voorbij te sturen en dan naar de hoefslag toe te (wijken)
Veel plezier

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 16:23

Dankjewel allemaal!

Boef85; Als ik dat doe, kan ik de dag daarna niet meer lopen := Mijn houding op de foto's is niet zo bagger omdat ik er geen moeite voor doe, maar omdat ik het niet kán.. Ik kán wel netjes rechtop zitten, maar na tien minuten kom ik dan jankend van m'n paard af :') En als ik zo zit, heb ik (bijna) nergens last van :)

Pareltje2; jij snapt het :)) Van de week ging het zó goed, ze zocht echt mijn hand op en ik kon mijn teugels beetje bij beetje oppakken.. Ze liep zo waar 'aan de teugel'.. Heerlijk beestje :+: ! En er zijn foto's, dus een nieuw topic is onderweg :))

nOukiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:53

Ik ga morgen avond (woensdag) verder met de foto's :)
Zijn onder weg hoor Jasiaa..
Moest vanavond oppassen dus kon niet verder gaan!