Teziej schreef:die heeft toch al in het oude topic gestaan?ja weet ik maar die foto's niet dus ik dacht doe het filmpje er gelijk maar bij
Whahahahahahahahahaha Kelly! Jou blooper je glijd er echt geniaal af gewoon.. Wat heb je trouwens een rete gaaf paard zeg! Nienke joune ook
Mandy_B schreef:Wat leuk dat het topic er weer is en heb weer erg hard gelachen!Basic_ ben je er wel op blijven zitten? Haha ja was wel blijven zitten gelukkig!
Leuke bloopers weer!! En die man idd blijf zitten waar je zit en verroer je niet Net of die je komt halen
Die struikel van kathe_blanco vind ik er best akelig uit zien, maar ze maakt zelf wel een mooie landing.Eens kijken of ik nog bloopers heb gemaakt
Eindelijk een nieuw Bloopertopic Ik heb nog geen bloopers die ik jullie kan laten zien..Maar ik blijf dit geweldige topic zeker volgen
Aii Peepaardje!Je verwacht natuurlijk niet dat je paardje zo erg struikeld als je lekker aan 't galopperen bent Het topic is er net pas weer, maar wat zijn er toch weer leuke bloopers voorbij gekomen
Hierbij de mijne weer :Mooi in de oprichting, handen hoog en tenslotte een diepe zit met lánge benen De activiteit van de achterhand is duidelijk zichtbaar