Ik zou het wel aardig vinden als ze die inschrijvingen zouden overnemen zonder Late Fee.
Worden er nog globale starttijden bekend gemaakt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kennyv schreef:Nee, daar kan ik op dit moment nog geen uur op plakken. Het zal afhangen van het aantal deelnemende combinaties in de voorgaande proeven maar dit zal in de namiddag zijn schat ik. In het avondprogramma zit uiteraard ook reining verwerkt.
half 5 's ochtends op en half 5 's nachts weer thuis!
Wist meteen dat het een GGB'tje was aan de uitstraling en toen ik het vroeg bleek het Generals Max Nugget van LindyH op bokt te zijn
Helaas heb ik ze niet in actie gezien, we hadden het een beetje koud op de tribune dus zijn we terug naar het hotel gegaan om daar het verwarmde wellness centre in te duiken
Miss_Montana schreef:Het leukste paardje wat ik gezien heb was toch wel in de inrijbak en natuurlijk een GGB'tjeWist meteen dat het een GGB'tje was aan de uitstraling en toen ik het vroeg bleek het Generals Max Nugget van LindyH op bokt te zijn
Helaas heb ik ze niet in actie gezien, we hadden het een beetje koud op de tribune dus zijn we terug naar het hotel gegaan om daar het verwarmde wellness centre in te duiken