Hoi van harte gefeliciteerd met Ushi. Leuke combi zijn jullie. Ik heb haar ook wel eens gereden voor de voormalig eigenaar. Toen ze nog een stuk jonger was. Veel succes met je wedstrijden!
Wat een leuk paard, gefeliciteerd met haar ! Ik vind het er voor 4 weken ook netjes eruit zien, Ushi mag wat meer opgericht en jij mag je handen meer dragen etc maar dat is allemaal al gezegd, dus ik wens jullie ook veel succes met wedstrijden !
Je bijrijdpaard heeft trouwens ook echt een lief koppie !
Ben net terug, had 168 & 182. Ben heel blij, kreeg commentaar wat ik natuurlijk verwacht had, meer opgericht, en niet teveel uit elkaar laten vallen. Al had ik wel 7ens voor de middendraf, en halsstrekken.
super gedaan op je wedstrijd commentaar is al allemaal gezegd,dus dan zeg ik nog maar 1 keertje dat ik ushi echt een kwijl beest vind veel suc6
_Nann_
Geplaatst: 27-09-09 17:39
Leuk paardje! Maar ik zou wel aan je houding werken, je benen mooi lang houden, hak uitdrukken. Ook je armen zijn niet helemaal op de plaats waar ze moeten zijn. En niet zelf mee naar voren gaan he met galop of lichtijden je paard moet galloperen niet jij
Ook zou ik je teugels wat korter nemen en je hand wat hoger en iets meer voor je houden. ( anders zitten ze dalijk op je zadel.)
Ziet er goed uit, jullie zijn op de goede weg! Je pakt het goed aan en ushi pakt het zo te zien goed op.
Heel veel succes samen!
Navanja
Geplaatst: 29-09-09 08:58
ik vind je houding echt niet fijn om te zien, ik zou daar heel hard aan gaan werken, want je hinderd je paard zo echt! je hebt volgens mij een super soepel paard met veel beweging, dus ik snap dat het niet altijd makkelijk is om daar op te zitten. je hebt nog wel veel spanning bij je, probeer daar ook op te letten.
Maar al met al heb je een prachtig paard onder je kont! heel veel succes!
Bedankt voor je reactie, 1 correctie, ze is niet traag hoor Moet eigenlijk weer wat foto's maken, we zijn zo vooruitgegaan, ze hangt niet meer op me hand, en heeft een hele fijne hoofd/hals houding