Shanna wat een geweldige foto's en natuurlijk een supercombinatie. Jammer hoor, ik had je veel meer gegund. Wat kijk je leuk in de ring Mij van het weekend nu niet uitlachen he of moet ik heel hard gaan rennen
Sodeletuut
Geplaatst: 22-09-09 20:45
Ontzettend mooie foto's zeg! Echt zonde dat dit mooie stel uit elkaar is.. Je kan ontzettend trots zijn op jezelf inderdaad!
Masada
Geplaatst: 22-09-09 20:45
Fijne plaatjes Shannah, jammer dat er een einde aan jullie samenwerking is gekomen.
_Bitje_
Geplaatst: 22-09-09 20:46
super hoor, ziet er erg mooi,ontspannen en geweldig uit! wel jammer dat het niet verder kan,..
Laatst bijgewerkt door _Bitje_ op 22-09-09 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Fitzroy
Geplaatst: 22-09-09 20:47
Echt heel jammer, Shanna. Je was echt een mooie combinatie met Vaj. Ik blijf het zonde vinden dat je niet nog even Hippiade mocht starten. Maar ja, dat blijft het risico als een paard niet van jezelf is.
Lilliputter
Geplaatst: 22-09-09 20:51
Wat waren jullie een geweldige combinatie!! Je kan terug kijken op een hele mooie en leerzame tijd
Fijn dat je nog even de laatste foto’s van jou en Vaj plaatst, je mag er met recht trots op zijn dat je dit paard zo fijn voor elkaar naar het Z1 hebt gereden, met zulke goede resultaten op het conto mag je zeker terug kijken op een hele fijne periode. Het is jammer dat daar nu zo (abrupt) een einde aan is gekomen, ik denk dat je van deze situatie alleen maar hebt geleerd en zulke dingen in de toekomst eerder kunt verkomen. Ik weet zeker dat je weer een heel fijn paard vindt om te trainen en dat je snel weer kunt gaan knallen op concours.
En je weet het hè, later als we ‘groot’ zijn kopen we samen een PRE veulen
Aahh die laatste foto's kende ik nog niet, stond jullie goed.. het Z Tja en meer nuttigs.. weet ik eigenlijk nu niet te zeggen.. tis gewoon zonde dat ie weg is.. En jij komt er wel weer bovenop het komt goed!
Mooi nog even z'on samenvatting van alle hoogtepunten! Het blijft ontzettend zuur dat je niet alles hebt kunnen doen wat je nog in gedachte had, je had het zeer zeker gered met jullie als combinatie Heel erg zonde, maar hopelijk vind je weer een andere kanjer en kun je hier later met mooie herinneringen aan terug denken
Bets
Nou ik hoop dat je hier je mooie herinneringen aan mag behouden, je hebt natuurlijk wel erg goeie resultaten behaald waar je supertrots op mag zijn als amazone zijnde. Jullie zijn echt pracht combinatie en ik hoop echt dat je in toekomst weer zo'n topper onder je mag krijgen!!! Heel veel sterkte ermee!!
Jullie waren een topteam! Vindt het echt jammer dat het zo is gelopen. Het is echt genieten als je naar jullie foto;s kijkt.
Nimber
Geplaatst: 24-09-09 08:45
jammer dat er zo een einde is gekomen aan een prachtige combi
Marieke__
Geplaatst: 24-09-09 12:11
Ik vind het nog steeds heel zonde Shan Jullie waren echt top samen! Ik hoop dat je 'later' weer een fijn paard te rijden krijgt, ook al neemt dat niks van je verdriet af. We kunnen igg terug kijken op een hele mooie combinatie met vele mooie foto's!
Nathalie02
Geplaatst: 24-09-09 12:22
Wat ontzettend jammer zeg! Jullie waren een fijne combinatie om naar te kijken!
Ninthe
Geplaatst: 24-09-09 12:24
Wow Shanna, ik schrok echt van je topic dat Vajnic weg was Ongelovelijk gewoon. Jullie waren echt een team met iets extra's, een gouden randje. Vaj is een kanjer om te zien, en bij jou onder het zadel was het helemaal een knapperd. Je hebt mooie resultaten met hem behaald, en je hebt mooie herinneringen van je maatje, en die neemt niemand jou meer af.
Wat ontzettend zonde is dit zeg. Ontzettend knap dat je dit in relatief korte tijd allemaal hebt weten te bereiken. Ik hoop dat je snel weer een goed paard ter beschikking krijgt, je verdient het dubbel en dwars.
hee shanna,wat oliebol zeg! jullie gingen zo super! en ook vooral als je ziet hoe het paard in die tijd veranderd is,kunnen ze jou dankbaar voor zijn!mag je trots op zijn hoor! je vindt vast en cker snel een nieuwe topper