Whis hard aan het werk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: Whis hard aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 19:01

Ah joh! maar je hoeft ons allemaal toch niet tegelijk over de vloer?? We komen wel om de beurt :D

Serieus, ik vind het daar zo onwijs mooi! En die paden van al dat steen enzo... Jeddah houdt zo van harde ondergrond! Die zie ik al lachen bij het aandraven :):)

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:16

Wat een supergave omgeving :wow: en wat een leuke foto's van jouw & Whis! +:)+
Dat is idd nog 's wat anders dan de polder! :D

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 10:04

Zo, daar is het echt mooi!
Toptijd gehad samen zo te zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 09:56

@Jeddah: Haha idd! Soms vinden paarden het echt heel lekker om dan goed te kunnen strekken in draf en galop. Ook omdat die paden gewoon megalang zijn is het heerlijk voor ze :))

@WB: Zeg dat wel, voel me nu eigenlijk wel een beetje verwend als ik het gewone rondje polder weer doe _O-

@Yankeeboy: Haha echt wel :D

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:14

Ik word zo ontzettend blij van dit soort foto's.
Dit is paardrijden in optima forma, en zoals ik het vroeger graag deed. Koeiendrijven is erg leuk om te doen :)

YantheMente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:16

Ontzettend mooi paard en een hele mooie omgeving!
Was vast erg leuk :)

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:21

Wat een ontzettend mooie foto's! :D
Ik ben dit jaar zelf ook bij Domaine du menil geweest, en ga volgend jaar zeker weer!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:23

Wat een leuk paard om te zien.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:17

Miss_Montana schreef:
Wij hebben daar een eigen huisje, tussen de stadjes La Roche en Vielsalm gelegen, dus hebben we veel kennissen in het dorp die zelf ook paarden hebben. Whis stond privé bij vrienden van me :) Maar als je in die omgeving zou willen rijden kan je bijvoorbeeld naar 2 maneges vlak in de buurt. Dat zijn La Cense aux Hirondelles http://www.lacense.be/ en wat ook in de buurt is is Domaine du Menil http://www.domainedumenil.be/sommaire-nl.php3?lang=nl. Hopelijk heb je daar wat aan? :)

Toen ik de foto's zag, dacht ik meteen dat je in die hoek van de Ardennen moest zitten. Mooi is het daar he.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:07

@Mikkie: De natuur daar is prachtig, ben er echt helemaal verknocht aan. Zeker met al het wild dat daar ook leeft, herten die ineens voor je neus oversteken, vossen, everzwijnen... Noem maar op! Soms waan je je zo ver weg van NL terwijl je maar 300km verderop zit!

@Symphonic: Dankjewel voor je leuke berichtje :)) Het is idd onze passie dat rijden in de Ardennen.

@ xPassion: Domaine du menil is zo te horen erg populair :D Ik kom ze idd nog wel eens tegen met hun paarden als ik op pad ben :j

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 09:31

Hee Beau, ik zie je topic nu pas! Wat een enige foto's, geweldig zeg!! En met die koeien... oeeeeh weet niet of mijn merrie dat wel zo zou doen hoor hahaha :D
prachtige omgeving, ik kan me voorstellen dat je een super leuke vakantie gehad hebt! :)