Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
poes schreef:Sja wij hebben nog wat rondgelopen, nog wat gegeten, beetje gebabbeld. Vond alles erg goed geregeld en tis wel erg makkelijk om dan zo te zeuren over zoiets, vind IK dan. Mijn leven zal wel niet zo drastisch veel aan waarde ingeboet hebben door dat 'verloren' uurtje.
Sjoos schreef:VRESELIJK!
Ik ben dat meisje die het lint stuk trok, whahaha! (in de fiat grande punto) We waren het spuugzat. Als ik dat niet had gedaan stonden we er nog 2 uur!
Vrouw? Lijk ik zo oud?
Sjoos schreef:nou je heb gelijk had ik gelijk gedaan, en geen groote mond want dan kan je er een paar krijgen ook op zo'n momentDan moeten ze het als nog beter regelen. Meer ingangen/uitgangen maken. Want ik vind een uur stilstaan (echt NIETS verschoven) terwijl de zogenaamde ' vips' gewoon wel door konden rijden echt niet normaal.
Vandaar dat wij na een uur stilstaan besloten het lintje door te scheuren en door de vip ruimte te gaan. Toen waren we er binnen 5 minuten uit!
Maris1 schreef:Het was één grote blubberzooi en heel veel auto's moesten met een tractor weggesleept worden. Wij kwamen er gelukkig toen nog zonder tractor uit, maar met moeite in de tweede versnelling.
Sjoos schreef:Zondag bij de laatste shows zat alles vol. Wij schoven de picknick bankjes naar de ring toe, zaten we eerste rang