Morgenochtend vroeg nog 1 lesje bij mn instructrice op stal en dan gaat ze weer mee naar huis, vrijdag lekker boscrossen en dan zaterdag goed ons best doen in Kootwijk, heb er helemaal zin in
Blackmystery
Geplaatst: 17-09-09 00:13
Wat een pracht paard heb jij, en zover ik van de foto`s kan beoordelen, heel netjes aan het lopen. Ben benieuwd hoe het je zal vergaan in het weekend, kom wel ff kijken. hihihihhi, ik werk daar.
Wauw wat een gave foto's! Jullie zijn echt mooie combinatie! Ook mooi zadel trouwens. Succes morgen in Kootwijk!!
knolle_krack
Geplaatst: 17-09-09 16:24
Jou fries is echt leukk!!!!!
Wat een knap ding zeg wauwwwiee
Hii!
efaa
Geplaatst: 17-09-09 20:14
vind het super k*t te horen dat het niet goed gaat met Q en wis, weet dat je alles voor ze over hebt en al alles voor ze hebt gedaan..
gun het je daarom des te meer dat het nu goed gaat met hilde!, jullie gaan zaterdag gewoon samen schitteren !! gaat helemaal goed komen! laat je daar ook fotos van maken? ben wel benieuwd hoe het gaat ! succes iig!!
Dank jullie wel! Begin nu al wel klein beetje zenuwachtig te worden voor morgen Is gelukkig over zodra ik morgen op Hilkde zit, maar tot die tijd....en alle spullen bij elkaar zoeken en alles optijd klaar hebben staan enz en dan mporgen heeeeelvroeg weg...
@efaa, thanx, ja ik heb werkelijk alles voor en met hun geprobeerd en dan is het extra frustrerend dat het niet lukt maargoed ik kan als ze weggaan me iig nergens schuldig over voelen omdat er gewoon niets anders meer te doen is. maar wie weet ziet Wis het licht nog wel tijdens komende training En Q ja hij heeft een mooi leventje gehad maar het blijft moeilijk.
En morgen gaan Hilde & ik zéker schitteren, en of we 1e of laatste worden maakt niet uit ben al blij da ik er heen mag Foto's worden er denk ik wel gemaakt, maar dan met een iets minder goede camera helaas, mag deze niet meenemen
wauw! wat een prachtige fries. je hebt haar egt super aan het lopen! en je hebt een prachtige onafhankelijke houding
edit; succes op wedstrijd morge!
polly2
Geplaatst: 18-09-09 12:39
Ha...eindelijk eens iemand die zijn Fries netjes met het neusje eruit rijdt, zoals ik het graag zie. Inplaats van die koprollende paarden die ik zo vaak voorbij zie komen. (wij hebben ook een Fries, dus ik let daar altijd extra op)