Daar kan je het bestellen, het kost 50,- maar dan heb je wel een prachtig boek
Miska
Geplaatst: 14-09-09 09:35
Oke thanks!!!
Le_Chat_Noir
Geplaatst: 14-09-09 09:47
Ik vond de show echt geweldig! Ik kreeg echt kippenvel en als ik er aan terugdenk/foto's en filmpjes bekijk, dan krijg ik het weer :p Ik heb de hele dag op Horse Event een beetje rond gelopen, ik zou vanzelf wel zien wat er waar te doen was, maar ik wist al heel lang van tevoren dat ik dit absoluut niet wilde missen. Ik heb zelf ook nog aardig wat foto's en filmpjes gemaakt (ook van andere dingen op Horse Event) dus van mij zal vandaag ook nog wel een topic komen
arans
Geplaatst: 14-09-09 09:53
De show was zo mooi!
Echt wat een prachtige paarden ook, en ze luyistern echt goed naar hem. Het leek net alsof hijn gewoon geen hulpen gaf.
Ik zat er nog aan te denken om zijn boek te kopen, maar €50 vind ik toch wel veel zeg.
Op 1 van de foto's zie ik mijzelf trouwens nog in het publiek zitten
btw HD volgends mij zag ik jou nog in de bokt lounge, met bart praten.
Ik heb het helaas niet gezien wat ik erg jammer vond, maar had kleine meid mee en vond het te laat worden gezien we 240km moesten rijden Hoop hem nog wel es ergens te kunnen zien!!
Sandeman
Geplaatst: 14-09-09 10:14
Vond de show echt adembenemend.....prachtige fotoos ook . Idd ook een lekkere vent Ik was helemaal betoverd Hoop echt nog eens een show van hem te zien.
Wachtff
Geplaatst: 14-09-09 10:48
Lekkere vent?! Jeahgg! Nee dank je haha!
@arans: Ik vindt 50,- ook veel maar de meeste paardenboeken zijn zo duur, ik had een rockymountain horse boek besteld en die koste 69,- ex. verzendkosten! Dus zo vreemd zijn die prijzen blijkbaar niet
Ik heb gister even doorgebladerd maar het is wel een pracht boek hoor! Goede uitleg (ja, ook in het engels) en mooie plaatjes. Je moet wel de show gezien hebben om de animatie tekeningentjes te begrijpen... Maar ook dan blijft het een geweldig boek met duidelijke uitleg! Als zijn 'zogenaamde geheim' er in staat zal ik die zeker hier neerzetten
ik vind die vent zelf niet echt lelijk haha, maar hij doet het ook echt fantastisch met die paarden. Volgens mij zien die paarden hem als leider en "vechten" ze onderling om hem en wat ik dus merkte is dat ze echt alles doen wat hij wil, hetzelfde doen merries ook bij hun leider in het wild.
Heb ergens gelezen dat er ook een dvd van hem bestaat. weet iemand waar je die kan kopen. En weet iemand of ie toevallig weer eens in Nl gaat optreden.
Hier staan alle producten van hem op. Ook de dvd en het boek. Het is allemaal in Engels, frans en duits. Dus geen Nederlands. (mooi moment om even je engels/frans/duits op te krikken?)
Captain
Geplaatst: 14-09-09 14:57
luxx schreef:
Mooie foto's HD, kan het niet zo heel goed zien maar het lijkt wel een lekkere vent ook... Paardjes in ieder geval erg ontspannen.
Zeker lekkere vent! Ben met hem op de foto geweest!
__Martine__
Geplaatst: 14-09-09 17:23
Hoe heet het liedje waar zijn show mee begon eigenlijk?
Ik vond zijn show niets.. Vond de paarden er niet vrolijk uitzien... en er ging vanalles mis..
Nee, helaas... Wel vind ik de foto's erg mooi!!
Marive
Geplaatst: 14-09-09 18:23
Vliendertje schreef:
En de paardjes hebben ook allemaal hun oren naar achteren... Gemeen hoor
Vast weer een hele domme vraag, maar waarom doen ze dat eigenlijk?
Vond dat wel opvallen, maar ik dacht dat dat vast wel een rede zou hebben. Vond het verder wel een hele mooie show
Jitske
Geplaatst: 14-09-09 18:54
Jolliegirl schreef:
Ik vond zijn show niets.. Vond de paarden er niet vrolijk uitzien... en er ging vanalles mis..
pfft gelukkig. ik dacht dat ik de enige was.
die merries allemaal constant hun oren naar achter. en voor de oplettende kijker: de slag van die zwepen heb ik toch een flink aantal keer vol in het gezicht van de paarden zien komen!
maargoed, ik dacht dus écht dat ik de enige was, aangezien hij een volledige staande ovatie kreeg. en iedereen keek me ook heel raar aan toen ik niet op stond en niet klapte
je bent zeker de enigste niet.. kan zo nog aantal mensen opnoemen.. maar straks komt de reactie : hadden we maar naar de clinic moeten gaan... daar heeft hij uitgelegd waarom de oren naar achteren staan
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-09 19:05
Dat viel mij ook op, ja! Hij had nog geluk dat de paarden hem net niet gingen vertrappen ofzo... Phoah, echt boze koppies hadden die paarden soms!
Jolliegirl
Geplaatst: 14-09-09 19:05
HorseyDude schreef:
Dat viel mij ook op, ja! Hij had nog geluk dat de paarden hem net niet gingen vertrappen ofzo... Phoah, echt boze koppies hadden die paarden soms!
Jup... Zag er geen vrolijkheid in.. Snap niet dat mensen dit super vonden.