Heb de staatjes gister opgestuurd. Denk dat je ze vandaag ongeveer ontvangt.
Fijn dat ik in de buurt van Ellis en Corine mag starten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus whiehie, tuurlijk open ik er dan een extra topic over op bokt

__PSM__ schreef:Aslo, oh leuk, spreek me ff aan, ik ben er dan vast wel, ben toch als één na laatste in de L1
Mijn dochter moet rond 16.40 en 17.20 u ( als ik me goed herinner) dus wel wat laat in de middag.
Heb ik vorig jaar gedaan, toen werd ik 3e 
Ik moet nu om 16.45 ofzo
Helaas weet ik niet meer welk paard dat was. Wel weet ik, datnatuurlijk
Alexandro had gewonnen. Maar dat was te verwachten. Alleen jammer dat het springen niet goed uitkwam, vanwege dat zadel. Maargoed.
Altijd weer een verrassing!!!! Ze is nu dragend ( Alexandro )en meer meewerkend dan anders. Gistermiddag heb ik zelfs gereden in die wind! Starten rond half vijf, dus dan zie ik misschien wel een paar van jullie! Ik heb er wel weer zin in hoor!

Misschien herken je hem, tis een kopietje van Koss 

Wel ff hoooooi zeggen heh
16.20 en 16.52 dacht ik zo uit mijn hoofd
ook makkelijk te herkennen, 4 wittebenen en dezelfde kleur als zijn papa
Koss... bianca78 schreef:Iedereen die morgen moet rijden: heel veel succes![]()
Volgende keer ben ik er ook weer bij (hoop ik)
Iemand van de reservelijst start nu B en die is je wel dankbaar denk ik...zag dat ze ook op het Gelderse paarden topic zit, dus je kent haar misschien wel..
) Agnes75 schreef:bianca78 schreef:Iedereen die morgen moet rijden: heel veel succes![]()
Volgende keer ben ik er ook weer bij (hoop ik)
Natuurlijk ben je er dan weer bijIemand van de reservelijst start nu B en die is je wel dankbaar denk ik...zag dat ze ook op het Gelderse paarden topic zit, dus je kent haar misschien wel..
Tja, schimmels vallen altijd wel op tussen die vossen, bruinen en zwarten!
Heel veel succes voor iedereen en de meeste van jullie zie ik morgen wel denk ik (ga uiterlijk 18:30 weer naar huis, dan word ik afgelost door de nachtploeg)
heb nog wat in te halen van afgelopen 2 jaar