Wat een geweldige goedzak is het ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
weetergeen schreef:Onverantwoordelijk, het zijn en blijven dieren en kunnen altijd een keer schrikken.
Paula1990 schreef:Heel erg lief en leuk allemaal maar ik vind het toch wel een beetje onverantwoord. Zon meisje van 4 kan niks doen als er iets gebeurt en ik stel me dan gelijk het ergste scenario van nek breken of vertrapt worden voor , maar dat is niet iets wat uitgesloten kan worden. Een ongeluk zit in een klein hoekje hoe goed je je paard ook kent, dus wees voorzichtig
MamaMiesje schreef:Ik ken deze hengst ook, heb er samen met een andere hengst én TWEE merries een bosritje mee gemaakt. Midden in het voorjaar, dus allebei volop in het dekseizoen.
Geen ENKELE wanklank, de hele rit niet! De heren liepen gemoedelijk achter en naast elkaar en keken niet op of om.
Niet iedere hengst is een potentiele (hormonen)bom; sommigen zijn namelijk wél opgevoed.
Paula1990 schreef:Ken je de uitspraak van ; het beste sulligste paard van 20 jaar cool in het hoofd , kan opeens schrikken , dit is NOOIT uitgesloten.
Overigens over andere gevaren heb je wel gelijk , al had ik liever er een longeerlijntje eraan , heb je toch net IETS meer controle , maar das mijn mening.