Heel veel geluk en plezier ermee, maar ik las ook dat je er nog niet op kon rijden, is hij dan zo erg mishandeld in Spanje? maar nu hij jou heeft komt het vast en zeker goed.
Oh sorry, dat dacht ik, nou in dit geval gelukkig dat het niet zo is.
Maar wat is dan de reden dat er gezegd werd in de barokke paarden topic dat er niet op kan gereden worden, ik kan me zo voorstellen dat je dat dolgraag wilt, zulke mooie paardje.
_Fieke
Geplaatst: 12-09-09 19:47
kel hij is echt heel gaaf!!
MandyL
Geplaatst: 12-09-09 19:52
Wat een práchtig paard !! heel veel plezier er mee
_Tamara
Geplaatst: 12-09-09 20:10
Wat leuk zeg, gefeli!!
XladyX
Geplaatst: 12-09-09 20:29
Wouw, Kelly, wat een paard! hopelijk zal je er nog veel plezier mee beleven, en dat is je gegund! Maar dat gaat vast wel lukken
Ein-de-lijk Kelly!! Daar is die dan, je eigen PRE!! Benieuwd naar de foto's als die straks onder het zadel verschijnt. Geweldige uitstraling heeft ie al(weer) dus dat gaat weer een blikvanger worden voor je. Kan je hem delen??
vickylover
Geplaatst: 12-09-09 23:23
wat een lekkerding ! veel plezier ermee. maar dat gaat vast wel goedkomen
Kel, wat een vreselijk ruig dier!!! Wat onwijs gaaf!!! Héééél veel geluk ermee en ontzettend veel plezier samen!! Hopelijk mag ik op termijn jullie als duo op de foto komen zetten.
ook hier, van harte. Jullie zien er als een zeer leuke mooie combi uit. ook als je erop zit, maar ook ernaast. Geniet elke minuut, seconde dat je samen bent, het is een pracht beest!