ah leuk is dat farouk? die heeft ook meegedaan en had 189 tussen de ponys.
passepartout
Geplaatst: 07-09-09 14:18
Hoi Sam,
Bedankt voor je PM, anders had ik dit gemist. Denk inderdaad aan je hakken, maar dat doe je ook wel. Ik vind het echt super dat je van zo een lastig paard een goed lopend en fijn ogend paard heb kunnen maken. Als je voor jou eigen gevoel goed heeft gepresteerd dan is het goed. Rijden kan je en gevoel voor rijden heb je zeker. Ga zo door.
top zeg dat jij zo naar je paard hebt geluisterd, het steigeren kwam dus echt vanuit ongemak! Ik vind dat je een pluim verdiend, en wens je heel erg veel succes in de toekomst met je bloedmooie dier
Ziet er heel leuk uit! knap wat je met haar bereikt heb! Wel zonde van het dode veulen, maar gelukkig heeft de merrie er niks aan over gehouden! succes verder met haar!
corina21
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-09 22:27
hallo dankjullie, farouk heeft b gelopen. ik ben blij inderdaad dat ik na haar luister, ze is nu echt even op na deze wedstrijd maar dat heeft nog te maken met die ontsteking,(WAT ZE GEHAD HEEFT) vandaag lekker gewandeld en lekker verwent, zij is mijn beste maatje.
libra
Geplaatst: 08-09-09 12:48
Ziet er goed uit, proficiat Ben blij dat Orgidee zo goed is opgeknapt ze ziet er een heel stuk beter uit De laatste foto vind ik heel erg mooi.