5e paardrijles 7 jarig meisje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bedouin

Re: 5e paardrijles 7 jarig meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:45

Haar zit is helemaal keurig geworden! Lijkt me ook makkelijker met langer en groter worden op zo een groot en breed zadel. Fabiënne lijkt me zo een meisje met een eigen wil, ik heb zo een vermoeden dat de karakters van de paarden daar een beetje buiten staan. Met 5 jaar mennen,... Een meisje met doorzettingsvermogen, blijkbaar moet wat ze doet iets met paarden te maken hebben!
Wat vind ze nou zelf ervan dat al haar foto's zo op bokt verschijnen? Wil ze er ook zelf naar kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 16:54

Ziet er goed uit hoor voor de 5e keer. :)
Leuk dat ze het weer helemaal leuk vindt.
Ik vind alleen de klep van de cap een beetje ver naar voren zitten? Hij zit bijna over haar ogen.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 18:33

bedouin schreef:
Haar zit is helemaal keurig geworden! Lijkt me ook makkelijker met langer en groter worden op zo een groot en breed zadel. Fabiënne lijkt me zo een meisje met een eigen wil, ik heb zo een vermoeden dat de karakters van de paarden daar een beetje buiten staan. Met 5 jaar mennen,... Een meisje met doorzettingsvermogen, blijkbaar moet wat ze doet iets met paarden te maken hebben!
Wat vind ze nou zelf ervan dat al haar foto's zo op bokt verschijnen? Wil ze er ook zelf naar kijken?

hahaha ja ze heeft karakter ja :+ maar de paarden moeten wel rsutig van karakter zijn want anders hoeft het niet voor haar ;) ja ze heeft het mee zitten lezen en het eerste wat ze over haar andere ponys zei, mama dat waren geen lieve he? :+ en vondt ze het heel erg leuk dat ze op bokt stond, ze heeft op onze website ook haar eigen pagina en dat vindt ze gweldig en zegt ze tegen iedereen ;)

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:37

Zo, netjes hoor voor een meisje van 7!
En een leuke combi ook, kan ze lekker mee doorgroeien! Het plezier straalt er van af, en dat is het belangrijkste voor die leeftijd!
Op jullie hengst vond ik ze trouwens ook geweldig :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:11

ziet er goed uit cynthia ben benieuwd als ze eenmaal ouder is ik kan me voorstellen dat jullie trots zijn ze doet ook super haar best toppie hoor

bjorn_borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:14

Wat knap zeg, ga zo door *D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 21:38

Toch heerlijk dat je dochtertje er dankzij Maria(lva) weer zo'n plezier in hebben kan +:)+
Die witte pony was trouwens wel een beauty!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:19

_nicolle_ schreef:
dat doet ze goed zeg! Dat lichtrijden komt vanzelf wel, je had mij in het begin moeten zien stuiteren haha :Y) Erg mooi paard! Zijn zijn manen er nou af of zie ik het verkeerd? :o

Jeetje, jij trekt de manen van je paard! Goh, wat sunt, of zie ik dat verkeerd? Scheren of manen trekken, what the hek? Bij fjorden gebeurt dat toch ook? Niemand die we horen over het opknopen van de manen van de Nederlandse paarden op concoursen (Iets wat ik dan weer een lelijke verplichting vind) in NL en het opknippen van een fjord.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:20

Cynthia: Leuk is dat hè? Ziet er heel stoer uit! Sabrina ging vandaag ook geweldig goed! Zij is ruim 6 nu en rijdt op een A-tje. Hoe groot is Fabiënne en hoe groot is Maria? Volgens mij is Sabrina maar een smurfie met haar 1.20!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:24

Wauw ik vind het echt knap!
Ze rijd al erg goed!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 02:15

idefix4 schreef:
Cynthia: Leuk is dat hè? Ziet er heel stoer uit! Sabrina ging vandaag ook geweldig goed! Zij is ruim 6 nu en rijdt op een A-tje. Hoe groot is Fabiënne en hoe groot is Maria? Volgens mij is Sabrina maar een smurfie met haar 1.20!

ja Anouk heerlijk he ik kan zo genieten van mn kleine meid jij ook? hahaha ja Fabienne is 146 groot en weegt 42 kilo ;) ze is ook de grootste van de klas! Maria is 152 cm ;)

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 08:05

idefix4 schreef:
_nicolle_ schreef:
dat doet ze goed zeg! Dat lichtrijden komt vanzelf wel, je had mij in het begin moeten zien stuiteren haha :Y) Erg mooi paard! Zijn zijn manen er nou af of zie ik het verkeerd? :o

Jeetje, jij trekt de manen van je paard! Goh, wat sunt, of zie ik dat verkeerd? Scheren of manen trekken, what the hek? Bij fjorden gebeurt dat toch ook? Niemand die we horen over het opknopen van de manen van de Nederlandse paarden op concoursen (Iets wat ik dan weer een lelijke verplichting vind) in NL en het opknippen van een fjord.

hoho even rustig, ik bedoelde het helemaal niet aanvallend... het was simpelweg gewoon een belangstellende vraag... en je hoort mij echt niet zeggen dat ik het lelijk vind hoor!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 15:50

Daar is de kleine meid ! :D Echt een knap stel zo samen! Ze doen het super goed Cynt! :))

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 15:54

Ziet er heel erg leuk uit! Wordt een echt paardenmeisje!
Erg schattig al die foto's ook! Kan me voorstellen dat je als ouder
trots bent en geniet van zulke momenten! :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 00:26

Ik had de menfoto's niet eens gezien. Helemaal overheen gekeken. Wouw! Wat een veelzijdige meid! Ja, ik sta ook altijd te blinken als Sabrina weer wat presteert! Een bijzonder knappe meid, die meid van mij.

Nicolle: Als je commentaar gaat leveren op deze manier in barokke topics, loop de kans dat de bal wordt teruggekaatst. Ik heb het ook jaren mijn paard aangedaan, hoor, dat wieken, maar zal ik je eens een geheimpje verklappen? Als je de manen van jouw pony niet wiekt, worden ze ook lang, dus wie ben jij dan om een ander zijn beestje af te katten op zo iets? En kom mss pinnig over, maar zo bedoel ik het niet. Ik probeer je bewust te maken van je eigen gewoontes in de hoop dat je er van leert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:58

Volgens mij levert ze helemaal geen vervelend commentaar en zit ze ook niet te katten, wat ben jij snel op je teentjes getrapt. :+

Leuke pony, leuk meisje. Draf ziet er niet prettig uit maar dat komt idd nog wel, hoop ik. :+

nataly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 18:59

Wat schattig zeg, en knap dat ze de moed erin heeft gehouden dat ze nog maar 5 jaar is. Ze rijd voor haar leeftijd al erg goed. Dat beloofd wat . Haha. *D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:07

gaat al goed hoor!! :D

alleen op een gegeven moment zit ze steeds te tikken met de zweep
6x ofzo achter elkaar ...
en ze drijft niet met dr benen, dat hooft natuurlijk niet :o

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:09

@ idefix :

Ik zie geen gekat alleen een vraag of de manen nu eraf zijn of dat ze het misschien verkeerd ziet ??

Maar goed, ik vind het heerlijk die kleine zo te zien eerlijk waar ! prachtig