Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bedouin schreef:Haar zit is helemaal keurig geworden! Lijkt me ook makkelijker met langer en groter worden op zo een groot en breed zadel. Fabiënne lijkt me zo een meisje met een eigen wil, ik heb zo een vermoeden dat de karakters van de paarden daar een beetje buiten staan. Met 5 jaar mennen,... Een meisje met doorzettingsvermogen, blijkbaar moet wat ze doet iets met paarden te maken hebben!
Wat vind ze nou zelf ervan dat al haar foto's zo op bokt verschijnen? Wil ze er ook zelf naar kijken?
_nicolle_ schreef:dat doet ze goed zeg! Dat lichtrijden komt vanzelf wel, je had mij in het begin moeten zien stuiteren hahaErg mooi paard! Zijn zijn manen er nou af of zie ik het verkeerd?
idefix4 schreef:Cynthia: Leuk is dat hè? Ziet er heel stoer uit! Sabrina ging vandaag ook geweldig goed! Zij is ruim 6 nu en rijdt op een A-tje. Hoe groot is Fabiënne en hoe groot is Maria? Volgens mij is Sabrina maar een smurfie met haar 1.20!
idefix4 schreef:_nicolle_ schreef:dat doet ze goed zeg! Dat lichtrijden komt vanzelf wel, je had mij in het begin moeten zien stuiteren hahaErg mooi paard! Zijn zijn manen er nou af of zie ik het verkeerd?
Jeetje, jij trekt de manen van je paard! Goh, wat sunt, of zie ik dat verkeerd? Scheren of manen trekken, what the hek? Bij fjorden gebeurt dat toch ook? Niemand die we horen over het opknopen van de manen van de Nederlandse paarden op concoursen (Iets wat ik dan weer een lelijke verplichting vind) in NL en het opknippen van een fjord.