ik train op niveau L2/M1 omdat ik pas net m'n punten heb voor
het M1. en dat moet eerst nog bevestigd worden

hier nog 2 fototjes, waar de horzion recht of zelf aflopend is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladylay schreef:hee janise !
gaat echt lekker met jullie he, mindere dagen horen er altijd bij. daarna gaat het vaak beter dan ervoor.
ik reageer nooit, maar kijk altijd als je nieuwe fotos hebt, jullie zijn een heerlijk stel, en fijn om na te kijken.
en idd die hand stoort op de foto.
maar goed, als alles altijd perfect gaat, dat word op een geven moment ook boring.
succes alvast in het m1, ben benieuwd hoe jullie het gaan doen.
CKR schreef:Wauw wat een prachtig paard! En wat een beweging! Ik ben opzoek naar een haf die ik lekker dressuurmatig kan gaan trainen en dit is precies wat ik bedoel/zoek! Bedoel niet dat ik haar wil kopen hoor, haha! Maar als ik naar die foto's kijk is opslag die twijfel weer weg of ik toch niet wat meer voor een warmbloed type moet gaan kijken, want tja, als ik later serieus wedstrijden wil gaan rijden, blablabla.. iets wat zoveel mensen me proberen aan te smeren!
Maar je hebt je puntjes om aan te werken, die heb je hier al gehoord.Maar ondanks vind ik het een super fijn beeld en echt een geweldig beest! Ik vind foto 2 trouwens ook heel mooi! Oja, wat is trouwens haar afstamming? Ben nog niet zo heel erg in die bloedlijnen bekend enzo hoor, maar ik ben wel heel erg benieuwd!