Eerste keer op bokt: Milano

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NessaX

Re: Eerste keer op bokt: Milano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 20:52

Oke bedankt!
Ja heb vandaag gereden en heb er echt op gelet op men armen, leek alsof ik terug de eerste lessen deed, maar het ging redelijk goed!
Heb ook pas een nieuw zadel gekocht dus dat probleem is opgelost. :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:50

Ik zal hier ook maar even een berichtje achterlaten ;) (mijn vriend vindt Milo nog steeds de mooiste haf van de club :o )
Volgens mij kan je Milo toch wel een heel stuk beter laten lopen als je eerst wat aan jezelf werkt.
Hiermee bedoel ik vooral: die gespannenheid MOET weg, anders zal het niet goedkomen... Als je zelf ontspannen bent, komt die knik in je armen, je zal dan meer gaan zitten in het zadel, en het allerbelangrijkste: Milo zal ontspannen! Hij zal dan ook een heel stuk rustiger worden, hij zal dan niet meer zo snel schrikken.

Ben je extra les aan het nemen?(buiten de lessen op zaterdag bedoel ik dan ;) )
Lijkt me inderdaad geen slecht idee! Wel knap dat je met Milo alleen op Tennisdel durft rijden, zo een stresskonijn :D En jij bent die "kleine"(normale) piste van bij Jolien gewoon, dus dan is Tennisdel een hele grote aanpassing :+
Succes nog ;)

Bonita_Bon

Re: Eerste keer op bokt: Milano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:52

Probeer het 'kneedgevoel' niet in je handen te krijgen, maar juist eruit. Een stille hand die het paard kan zoeken... maar daar zijn jullie hard naar op weg lees ik!
Je handen dragen alsof je er een dienblad met dure kristallen glazen op hebt staan.... succes

Laura232

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 16:55

jij hebt echt mijn droompony (L)