O wauw Femke, wat maak jij toch prachtige foto's. Riddikulus is inmiddels overleden, maar de foto's die jij van hem gemaakt hebt zijn echt de mooiste herinnering... Ik ben er nog steeds heel blij mee!!
Anoniem
Geplaatst: 26-08-09 15:53
Jeetje, ja ik hoorde het via via dat hij was ingeslapen... Wat erg voor je...
Djeez... Wát een geweldige foto's!!! Wauw!!! Volgens mij kun jij élk paard prachtig op de gevoelige plaat vastleggen, of ze nu écht heel erg mooi zijn of maar gewoon.
RuiterL
Geplaatst: 26-08-09 19:07
Wauwwaaa!
Laurentii
Geplaatst: 26-08-09 19:32
geweldig zijn ze weer jij bent echt één van de weinige fotografen die ik al heb gezien die echt hét paard op de foto kunnen zetten!
In principe kun je dergelijke foto's met iedere spiegelreflex camera (digitaal en analoog) maken.
Mensen vragen me zó vaak met welke apparatuur ik werk... Natuurlijk speelt het wel een kleine rol, want zonder camera kan ik natuurlijk geen foto's maken. Maar het is ook niet zo dat de camera al het werk voor me doet.
Ik vergelijk het altijd met een journalist of schrijver. Je kunt een journalist wel een super goede computer geven, maar daar worden zijn verhalen niet beter van. Een goede computer zorgt alleen dat het schrijven wat comfortabeler gaat dan met een goedkope computer.