Bellatrix schreef:Gezellig!Dan zie ik je misschien wel!vast wel!! Heb vele met jou gepb't geloof ik, een heeeele tijd terug Ik zoek iedereen wel effe op
Klopt. Met naamplaatje herken je mij misschien wel.Maar vorig jaar herkende bijna iedereen mij ook zonder naamplaatje.
ik denk.... dat ik jou wel herken maar heb je vorige jaar niet gezien wete ook niet meer op welke dag ik er was hoor!
Bellatrix schreef:*snapt hem nietWas je er helemaal niet? ik was er wel, maar weet niet meer welke dag
Ok dan. Ik mag wel echt hopen de naambordjes er zijn...dan valt iedereen van Bokt tenminste op. En helemaal als je een Boktshirt kan kopen.
Ik ben er zaterdag en zondag, probeer even langs te komen in de bokttent maar in princiepe ben ik heel beide dagen in de kwpn stand aan het werk.
Yessssssssss! Ik mag nu ook EINDELIJK naar Horse Event! Als je een hees kereltje tegenkomt: dat ben ik dus!
Hoezo slachtoffer? Je kan toch ook ZELF gaan, ik ga ook zelf naar HE! Ben wel benieuwd hoe iedereen er in real life eruit ziet!