Ik heb een nieuw woord geleerd. Nu nog de betekenis: Paardetend? huh?
Het zijn mooie foto's. Tja, we kunnen wel zeggen dat Sams er te gek voor is, maar ja, wie weet, is ie bij mij op het strand ook heel anders. Het zijn mooie foto's en ook ik was stinkjaloers dat ik niet mee mocht...
Mies: Ik woon het dichtst bij hem.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-08-09 11:26
ITP---> RIJ-ITP
Anoniem
Geplaatst: 25-08-09 21:20
Zag ineens jullie topicje! Het was ook mega druk die avond. En wij waren ook van die strandgangers met loslopend wild bij ons (kids + honden ), hahaha. Plaatjes zijn leuk hoor!!
maar jouw vriend was wel de eerste van die strandgangers die respect heeft voor paarden en dus al vrij snel opzij wilde gaan. dat vonden wij al opvallend en tja toen stond yenneke ineens voor ons...
Utixo
Geplaatst: 28-08-09 01:28
Next time ga ik mee hoor! En Anouk, voor jou heb ik nog wel een tinker staan. Neem je die toch mee. Fijn ook dat je nog weet dat je mij gemeet hebt
Heey, ik zie dit topic nu pas! Leuke foto's en het was erg leuk om eindelijk de persoon achter de naam frankiej te ontmoeten samen met knappe Des natuurlijk . Ziet er echt superleuk uit! Wanneer kom je weer langs hahahaha en neem dan een paar extra bokkers mee uit het topic