Misschien is het leuk om een keer een voor en na topic te openen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Natashaa schreef:*hier een stille meeleester*
Wow ziet er echt goed uit !! Ziet er nu nog mooier uit dan ze was![]()
Echt super wat jullie voor der gedaan hebbenMaar wat is dat vierkantje op haar buik ??
Maar ff een rare vraag : Als ze oud genoeg is, kunnen jullie er dan ook mee rijden, of is dat niet mogelijk ? Niet dat het zo belangrijk is om er op te kunnen rijden, maar vroeg ik me ff afHeeft ook mooie gangen
Ibalia schreef:Fijn hoor en helemaal dat ze nu weer thuis is.
Ze heeft er volgens mij niet echt onder geleden..
Yinnar schreef:WOW!!Wat een blije Pagella.
Nu baal ik er des temeer van dat ik er niet bij kon zijn afgelopen zaterdag alhoewel ik een heel tof weekend had!
![]()
Superbeessie met een giga wilskracht!
En je ziet het verschil zo goed! Maar dat had ik al gezien op de kliniek. Het is een vechter! En zo´n enorme lieverd! Ik kom snel kijken!
Amber, je kan tzt ook overwegen om haar bitloos te rijden. Weet je zeker dat het geen problemen geeft.
Dhani schreef:hoe oud is pagella nu?? dat was ik vergeten erbij te zetten bij mijn vorige berichtje
is dit de enige operatie die ze moest ondergaan? of moeten er meerdere volgen???( ook vergeten
)
Natashaa schreef:*hier een stille meeleester*
Wow ziet er echt goed uit !! Ziet er nu nog mooier uit dan ze was![]()
Echt super wat jullie voor der gedaan hebbenMaar wat is dat vierkantje op haar buik ??
Maar ff een rare vraag : Als ze oud genoeg is, kunnen jullie er dan ook mee rijden, of is dat niet mogelijk ? Niet dat het zo belangrijk is om er op te kunnen rijden, maar vroeg ik me ff afHeeft ook mooie gangen