mooi paard zeg!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HannahFrouk schreef:Die is eraf gevallen, hahahah.
Ik had al gereageerd hoor, maar nog ff dit: ik denk dat als een paard aan het proberen is om z'n been zo'n beetje in z'n nek te leggen, dat je dan automatisch krijgt dat dat hoofd in een wat onnatuurlijke stand terecht komt. Dat kost natuurlijk ook nogal nie wat kracht zeg!!! Als je nagaat dat zo'n hoofd bij een normale verzameling al hoog rond komt, als je dat dan aan de achterkant ahw overdrijft, ja dan gebeurt dat met de voorkant natuurlijk ook, en wordt dat hoofd NOG hoger/ronder. Dat kan ook gewoon niet anders.
Zolang hij het zelf "geeft" denk ik dat dat juist aangeeft dattie enorm flexibel en krachtig is. Dus wees daar maar trots op!!! Ik vind het heel bijzonder om te zien. En je zit zelf zo te zien echt als een huis.
Daisy01 schreef:Heee Eeef![]()
Leuke foto's joh, echt typisch Willemijn..
En oja, ik heb er een keer naast gereden dat ze dat deed.. Achterbeen dus zo overdreven wegslaan, geen pretje had een week last van me enkel....
Haha
jUst_eVa schreef:Daisy01 schreef:Huh? Als jij het vraagt krijg het tenminste wel ECHT? Leg uit
nou als ik die passen aan dr vraag krijg ik niet een laag pasje, maar meteen 10 meter hoog ofzo of tegen jou been
k_i_m schreef:Niks op commando haha
ze is nog maar net onder het zadel, maar ook benen die alle kanten op gaan! Niet gemeen hoor... Ik noem het maar jolig
Zal binnenkort vriendlief is inschakelen om foto's te maken.
Ze doet het ook aan de hand als we naar de baan gaan, geloof dat ze de aller snelste in zijwaarts lopen is!