Nassie schreef:SuperSonny; Als ze de foto's stelen krijgen ze gewoon een grote geldboete! inderdaad! Ik vind foto 8 inderdaad ook erg leuk Nas. Maar wat wil je met zo'n stel, ze staan overál leuk op!
Ooh wat een leuke foto's en wat een geweldige combinatie. Vind de pony ook fantastisch. Citaat:SuperSonny; Als ze de foto's stelen krijgen ze gewoon een grote geldboete!De foto met het kroontje is echt heel erg steelbaar. Die is zo leuk.
Dank jullie wel voor de lieve reacties Hahah _Tien_ elke keer als ik mijn pony zie, krijg ik penny gevoelens Penny-Allarmm!
Wat een geweldige foto's en combinatie! & Bekende kleurtjes halster en teugels, van touwhalsters.nl toevallig? Ik heb dat halster ook en van dat donker/lichtblauwe heb ik n cordeo
Hahah ja inderdaad touwhalsters.nl Ben er super blij mee en het staat Tink ook nog eens goed Bedankt voor de reacties.
Wat een stel mooie meiden zeg!! 'Hele mooie foto's, zeker het inlijsten waard . Het meisje straalt gewoon, leuk stel zo samen!
Wat ontzettend leuk! Dat meisje vind het volgens mij echt super, zij en Tinkerbell zijn vast een hele leuke combinatie Echt heel mooi zeg