Lodewijk (door Myukii +meer)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Lodewijk (door Myukii +meer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:33

Kan me ook niet anders voorstellen hoor Iceprincess, hij is gewoon super knap! :j :+:

Ik had ook niet verwacht dat hij zo zou uitgroeien. Jou kennende en wetende hoe lang je bent valt het me reuze mee als je erop zit!!

Dikke kus van mij aan Lodewiekus :*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:08

Oh, wat leuk om Lodewijkje weer eens te zien! :+: Wat issie mooi geworden, stoere vent zeg!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 17:20

Bedankt allemaal, zal mijn best doen vaker foto's te plaatsen :p . De meeste foto's die ik heb zijn gewoon graasfoto's en chago hoofd foto's omdat hij leuk moet kijken ipv eten dus erg boeiend hadden vorige topics niet geworden :') . Maar nu hij meer aan het werk moet zullen er wel meer topics komen :D . We doen vanalles; fietsen, wandelen, hardlopen, longeren, lange teugel, vrijheidsdressuur en sinds een paar maandjes een beetje (buiten)rijden. Dus eigenlijk zou er wel genoeg te fotograferen moeten zijn := .

Ods, hij is 1.35 en ik ben 1.83, het ziet er niet erg charmant uit :') , maar zodra we foto's hebben die een beetje 'bokt-proof' zijn verschijnen we bij WN-ITP :D .

Toekie; Hopelijk komt er ooit een echte Gunner om mee te rijden :D . Hoewel een heel span mini witbekkies ook wel erg verleidelijk is := .

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 19:16

Wauw leuke pony. Ik kwam via een tekentopic in het jouwe terecht en het valt me op dat jou pony echt veel op de mijne lijkt (behalve de kleur dan). Maar die uitdrukking op zijn hoofdje komt me héél bekend voor.

edit: ik zie wel dat de overeenkomst in mijn profiel niet zo goed overkomt.

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:42

wat een prachtig beest heb je :D