Geweldige foto's! Ook enorm komisch om ze in allerlei volgordes te zien En wat heeft Lee er toch een enoooorme stempel op gedrukt!
Super
Mac
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-09 18:53
Ja MOOI he, dit stel? We hadden eigenlijk nog nooit een "familiefotosessie" gedaan, maar deze foto's zijn idd wel heel gaaf om te hebben .
Ods schreef:
Op de derde foto was mijn gedachte gelijk dat Abby nog meer op Lee lijkt dan Lee zelf.
Uh-oh
En hoe we dit hebben gedaan? Hubbie en ik hebben afwisselend de regie gedaan en geknipt .
Pannenkoek
Geplaatst: 12-08-09 18:58
Mooie serie Mac! Vind je het niet vreemd als je zo naar de foto's kijkt en dan naar buiten?
Mac
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-09 19:04
Niet meer. Ik ben inmiddels wel aan het idee gewend dat Lee niet meer lijfelijk aanwezig is. Echt "weg" zal ze sowieso nooit zijn; zeker niet uit mijn gedachten .
Backup
Geplaatst: 12-08-09 19:11
Prachtige foto`s........... Prachtig eerbetoon aan een prachtige merrie met prachtige kinderen!!!!!
Wat een schitterende foto's, zo sprekend! Ik vind de family hug fantastisch. Wat moet je blij zijn dat je dergelijke foto's hebt van je dierbare Lee!
_Moonwalker_
Geplaatst: 12-08-09 19:53
Wat een mooi eerbetoon Mac! Ik krijg er een brok van in m'n keel! Zo zal Lee nooit vergeten worden!!
Jeddah
Geplaatst: 12-08-09 20:09
Wauw Mac!! Jemig wat een prachtige foto's! Wat heerlijk om ze zo allemaal nog samen te zien! Fijn dat je deze hebt!!
Bedankt dat we even mee mochten genieten
Oh, en hier geen druppel regen hoor Dus ik dacht al dat dit topic veels te laat zag ofzo
smax
Geplaatst: 12-08-09 20:19
Ik krijg er kippevel van, zo mooi!!!! Een hele mooie reeks van jouw toppers en zeker een ode aan LEE
Francis
Geplaatst: 12-08-09 20:38
OH WOW! Wat een gave foto's Mac! Die foto's met hun drietjes zijn echt 'priceless' en zéker 't uitvergroten waard! Maar die van Lee die wegspat is ook super gaaf. Wat een mooi en waardig eerbetoon. Lee heeft haar stempel wel gedrukt en leeft duidelijk voort in haar kids.
Goh Mac, ik ben echt bij sommige foto's lang blijven kijken, zooooo mooi!!!! Echt prachtig om ze samen te zien, Lee was een supermerrie en ze heeft idd superveulens nagelaten. Wat lijken Abby en Shane veel op haar! Ik vind het ook geweldig hoe je ze op beeld gekregen hebt, zo netjes samen, volgens mij vonden het ze ook nog echt leuk om samen te poseren!! Echt mooi!
Sharon_Jims
Geplaatst: 12-08-09 21:12
Ben er echt even stil van!
Erg mooie en vooral een rakende fotoserie! Lee was zeker bijzonder en ze heeft dat ook doorgegeven aan haar 2 mooie kids!
*slik*.....werd ook hier nog even ontroerd hoor. Wat een prachtige sessie. Hoe heb je het voor elkaar gekregen zeg. Zodra ik met een camera aankom dan zitten die neuzen erin
echt heel bijzonder, maar dat kan zowat niet anders met zo'n bijzonder stel
Vickelientje
Geplaatst: 13-08-09 08:28
Wauw Mac... wat PRACHTIG!!!! wordt er ook gewoon stil van en je weet hoe bijzonder dat is he voor mij