Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sjakie schreef:Wat me is gaan opvallen is dat we vreselijk hameren op het rechtrichten van het paard, maar er zelf als een scheve harrie boven gaan zitten. Dat beperkt de mogelijkheden van het paard enorm. Visa-versa overigens ook. Ik merk aan mijn eigen paarden dat hun gangen verbeteren en ze veel relaxter worden op het moment dat ik recht ga zitten.
Equimotion schreef:Niemand kan tegelijkertijd zichzelf én z'n paard corrigeren.
het is een lastig kip-ei verhaal. Maar op het moment dat je wat nieuws moet aanleren moet je je echt op 1 ding focussen.
) maar vind het echt heel erg goed van je!! echt kei leuk om de vooruitgang te zien! moet je een goed gevoel geven denk ik om echt handvaten te krijgen waar je wat mee kan en resultaat mee boekt. ik blijf dit volgen!!
newmom schreef:hoe vaak heb je les ? (ben benieuwd naar meer fotos hihi)
(zal ook overleggen met de moddies of het akkoord is )
Heeft nooit iemand er iets van gezegd?MarisdB schreef:Je hebt wel een flinke verbetering gemaakt zeg! Je vraagt je op de eerste foto's bijna af hoe het zo ver heeft kunnen komenHeeft nooit iemand er iets van gezegd?
En ik begrijp dus dat jij wel les hebt van Lonnie? Ik heb een tijdje terug namelijk gePBd met de dame achter de site die hier genoemd wordt, maar zij gaf toen aan dat zij de lessen gaf, en Lonnie in principe alleen een lichamelijk onderzoek aan het begin deed maar liever niet wekelijks les wilde geven.
Ik begrijp dat Lonnie dus geen enkele paardenachtergrond heeft? Want ik wilde juist graag iemand inschakelen die de link kan leggen tussen houding het rijden, anders kan ik ook mijn eigen fysio wel inschakelen. Hoe gaat dat dan in jouw les?
De les is ook gewoon te paard.