WK Jonge dressuurpaarden Verden 2009

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horseyfries

Re: WK Jonge dressuurpaarden Verden 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 17:48

Denemarken doet wel iets héél goed want ze hebben ontzettend veel goede jonge paarden. Die twee van Andreas waren ook supergaaf, en ook op lichte tourniveau lopen een aantal hélé knappe!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 19:28

Vind ik ook opvallend, misschien toch maar eens voor een Deense warmbloed gaan :) Die van Andreas was ook echt heel ontspannen, liet het allemaal over zich heen komen, mooi om te zien dat dat paard zo vertrouwt op de ruiter.

Die merrie van Andreas vond ik ook echt geweldig. Fürst Romancier vond ik wat tegenvallen, vond hem een beetje sloom. Jury was lyrisch over de ruiter. Die vos die derde was echt een gaaf beest, draafde erover zeg, niet normaal! Zizi Top heb ik niet gezien. Zolena was heeeeel erg gespannen, zonde! Ook Zico had veel spanning, maar die kon wel draven zeg, zo!

Kijk uit naar morgen, de 6-jarigen!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 14:33

Zo hé Emmelie kampioen!

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 07:16

Sjappie schreef:
Vind ik ook opvallend, misschien toch maar eens voor een Deense warmbloed gaan :) Die van Andreas was ook echt heel ontspannen, liet het allemaal over zich heen komen, mooi om te zien dat dat paard zo vertrouwt op de ruiter.

Die merrie van Andreas vond ik ook echt geweldig. Fürst Romancier vond ik wat tegenvallen, vond hem een beetje sloom. Jury was lyrisch over de ruiter. Die vos die derde was echt een gaaf beest, draafde erover zeg, niet normaal! Zizi Top heb ik niet gezien. Zolena was heeeeel erg gespannen, zonde! Ook Zico had veel spanning, maar die kon wel draven zeg, zo!

Kijk uit naar morgen, de 6-jarigen!

Ben het helemaal met je eens. En aangezien het een wk voor paarden is, begreep ik niet goed waarom de jury zo zat te kwijlen over Ulf Moller?? Hij reed bovendien idd zeer terughoudend en dan nog die fouten erbij, een lagere klassering was echt op zijn plaats geweest.