Bo 3 jaar op het strand, mooie steigerfoto's !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:19

die ena laatste :+:
dat is echt een foto om uit te laten vergroten
en anders die eerste steigerfoto bijsnijden, zodat je dat paardenhoofd niet ziet, en dan aan ebide kanten
als je zelf gene bewerkingsprogramma hebt , wil ik het eventueel ook wel voor je doen ;)
prachtig paardje in ieder geval :D

jana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:21

Vind het ook geen doed idee om een paard dat op commando te leren!

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:21

ow, ja ik wil er ook wel met Picasa overheen hoor!
ik zou die eerste doen, zonder het hoofd erop natuurlijk.

bah, ben gewoon jaloers dat ik niet zo'n mooie foto van mij en een paard heb :+

mvs

Re: Bo 3 jaar op het strand, mooie steigerfoto's !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:23

Wauw zeg.. hij steigert ook echt heel elegant :j

veel plezier met je mooie paard!

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:25

echt super gave foto's zeg!
vooral die steigerfoto's zijn geweldig ;)
leuk paardje :D

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:28

Esmee!

Leuke en Speculaire foto's zeg!

Galop foto vindt ik erg mooi!

het is echt knap paard!
Laatst bijgewerkt door bietjuhh op 05-08-09 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:35

Hele mooie foto's!
Apart hoofdstel heb je ;j

Stiegeren had ik zelf niet aangeleerd bij een 3-jarige..
Niet alleen voor de puberale acties die later misschien komen maar ik vind het ook flink zwaar voor de gewrichten.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 11:36

lekker paard! De eerste galopfoto en de steigerfoto's vind ik heel mooi :j lekker om zo te kunnen rijden zeg, wou dat ik dat kon. Maar dan moet ik eerst naar de andere kant van Nederland :=

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:30

Laatst bijgewerkt door Arabesk op 05-08-09 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Inez_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:32

Super mooie foto's!! Dat is een droom van mij om eens paard te rijden op het strand...

Foto's om in te kaderen!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:47

arabesk; klein vraagje daarna hou ik er over op
het is een itp. weet jij iets over de achtergrond van het paard? nee.
je hebt zo al aardig wat itp's verziekt
misschien moet je eens ophouden mt je mening aan anderen op te dringen. dit werkt
alleen maar averechts hoor ;)

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:52

Een discussie over de leeftijd van t dier laat ik even terzijde. Ik vind t prachtige foto's!! :D
Vooral die foto's waarbij je paardje je dochter nat maakt. Heerlijk! Geweldig als je zo lekker met je paardje door t water kunt rijden en over t strand kunt crossen!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:26

Arabesk schreef:
Prachtige foto's maar ik blijf het jammer vinden dat rijden op een 3 jarige nog steeds als veilige norm wordt gezien

mijn 2,5 jarige @ work' is net zo verwerpelijk als mijn '3 jarige @ work

Maar goed, teneinde niet wéér deze discussie op te rakelen zal ik er niet verder op doorgaan. Voor wie meer wil weten zijn de feiten beschikbaar.

En met een heuse bronvermelding! Ga het artikel zeker ff nalezen.

@TS: leuk, ik kom ook uit oegstgeest! Waar staat je paard? Ik vind het prachtige foto's en je hebt een heel leuk paard. Ik zou dat steigeren zelf niet aanleren, en zeker niet als ze 3 jaar zijn ( het is toch behoorlijk zwaar voor zo'n paard en als je straks serieus met hem wil springen is het toch wel verstandig om een beetje zuinig op je paard te zijn). En weet niet waar je paard staat, maar als ik na ga hoe ver het vanaf de stal van mijn paard naar het strand is: dat is best een eindje, zeker voor een 3 jarige!

Maar verder vind ik het hele mooie foto's, zou er zeker eentje uitvergroten.

JosineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:34

Hele mooie foto's. Het valt me op dat je paard op één been staat te steigeren, het andere been staat er lekker ontspannen bij... heel bijzonder!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 13:40

Hinke schreef:
Arabesk schreef:
Prachtige foto's maar ik blijf het jammer vinden dat rijden op een 3 jarige nog steeds als veilige norm wordt gezien

mijn 2,5 jarige @ work' is net zo verwerpelijk als mijn '3 jarige @ work

Maar goed, teneinde niet wéér deze discussie op te rakelen zal ik er niet verder op doorgaan. Voor wie meer wil weten zijn de feiten beschikbaar.

En met een heuse bronvermelding! Ga het artikel zeker ff nalezen.

@TS: leuk, ik kom ook uit oegstgeest! Waar staat je paard? Ik vind het prachtige foto's en je hebt een heel leuk paard. Ik zou dat steigeren zelf niet aanleren, en zeker niet als ze 3 jaar zijn ( het is toch behoorlijk zwaar voor zo'n paard en als je straks serieus met hem wil springen is het toch wel verstandig om een beetje zuinig op je paard te zijn). En weet niet waar je paard staat, maar als ik na ga hoe ver het vanaf de stal van mijn paard naar het strand is: dat is best een eindje, zeker voor een 3 jarige!

Maar verder vind ik het hele mooie foto's, zou er zeker eentje uitvergroten.

Sommige mensen hebben een trailer ;)
Ik kom zelf uit Oegsgeest.
Ben van de week nog met Moyra bij jouw paard geweest om Pebbels erbij te zetten:D

Arabesk:
Kijk eens goed naar mijn paard.
Het is een dier dat flink is voor zijn leeftijd zowel geestelijk als in spiermassa.
Jij weet niks van mijn paard af dus niet oordelen ;)
Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben.
Daarnaast word het dier 3 keer per week 25 minuten ( met afzondering van een buitenrit van een uur)gereden dus totaal niet overvraagd.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 13:41

JosineS schreef:
Hele mooie foto's. Het valt me op dat je paard op één been staat te steigeren, het andere been staat er lekker ontspannen bij... heel bijzonder!

Ja dat viel ons ook al op,hij doet dat ook verder nooit.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:42

Citaat:
Sommige mensen hebben een trailer
Ik kom zelf uit Oegsgeest.
Ben van de week nog met Moyra bij jouw paard geweest om Pebbels erbij te zetten:D

Oh je hebt een trailer? Handig! Ben je met de trailer naar het strand gegaan? En pebbles staan niet bij ankie hoor, die staat achter het weiland van ankie, met dat oudje ;) Misschien kom ik je dan dus wel eens tegen op stal? Maar staat jouw paard dan ook in rijnsburg?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:46

Meetje22 schreef:
JosineS schreef:

Ja dat viel ons ook al op,hij doet dat ook verder nooit.

Dat is niet ontspannen maar evenwicht zoeken ;)
Waarschijnlijk vlak voor de landing even verstappen.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:46

Wooww gave foto's zeg!

Vraagje he, ben je niet bang dat hij uitglijd met steigeren met dat water enzo?
En dat de peesbeschermers afzakken? Ik was gisteren ook met een vriendin bij het water en die zei ja we kunnen niet tot aan de knieen want het kan zijn dat de peesbeschermers door het water naar beneden worden gezogen. Dit is niet aanvallend bedoeld. Ik ben gewoon heel nieuwschierig, ik wil ook een x gaan zwemmen met mijn paard.. Of igg tot de buik het water in. Maar ben altijd bang voor de gevaren enzo en heb hier geen ervaring mee.

@arabesk: Je typt, ik wil de discussie niet weer op raken. Maar waarom doe je het dan toch? Het is irritant dat je op deze manier je mening duidelijk maakt. We weten het nu wel, ik zag het daarnet ook al in een ander topic voorbij komen waar het ook totaal niets toe te voegen had aan het topic.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 13:47

Nee mijn paard staat in nieuw vennep.
Wij gaan altijd met de trailer naar het strand oid.
Paard zou gesloopt zijn bij aankomst en dan zou je nog terug moeten.
Nee dat is niks waard.
Heb toevallig van de week een tweepaards trailer gekocht zodat ik ook iemand anders mee kan nemen naar het strand.
Alleen naar het strand is ook maar alleen.

Asjemenauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:48

Gaaf !!!!
Ziet er heerlijk uit dat gespatter in het water, krijg gewoon zin om mijn strandtas in te pakken ... ga ik nu dus ook doen!!!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 13:50

xNicolx schreef:
Wooww gave foto's zeg!

En dat de peesbeschermers afzakken? Ik was gisteren ook met een vriendin bij het water en die zei ja we kunnen niet tot aan de knieen want het kan zijn dat de peesbeschermers door het water naar beneden worden gezogen. Dit is niet aanvallend bedoeld. Ik ben gewoon heel nieuwschierig, ik wil ook een x gaan zwemmen met mijn paard.. Of igg tot de buik het water in. Maar ben altijd bang voor de gevaren enzo en heb hier geen ervaring mee.

@arabesk: Je typt, ik wil de discussie niet weer op raken. Maar waarom doe je het dan toch? Het is irritant dat je op deze manier je mening duidelijk maakt. We weten het nu wel, ik zag het daarnet ook al in een ander topic voorbij komen waar het ook totaal niets toe te voegen had aan het topic.

Als jouw peesbeschermers goed zitten zakken ze echt niet af.
Heb met mn vorige paard veel gezwommen en ook nooit problemen gehad.
Uiteraard moet je altijd even kijken of het water er veilig uitziet en het is altijd maar de vraag wat er op de bodem ligt.
Bij ons was het water gisteren eb aan het raken en dan zuigt de zee eventueel rotzooi nog aardig van de bodem weg.

xNicolx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:54

Meetje22 schreef:
xNicolx schreef:
Wooww gave foto's zeg!

Als jouw peesbeschermers goed zitten zakken ze echt niet af.
Heb met mn vorige paard veel gezwommen en ook nooit problemen gehad.
Uiteraard moet je altijd even kijken of het water er veilig uitziet en het is altijd maar de vraag wat er op de bodem ligt.
Bij ons was het water gisteren eb aan het raken en dan zuigt de zee eventueel rotzooi nog aardig van de bodem weg.

Okee dan. :)
Ja waar we gisteren waren was meer een grote plas waar vroeger werd gezwommen en nu niet meer omdat er blauw alg (?) ofzo in zit. Dus daar ga ik ook niet verder als wat pootje baden met mn paard. :P Maar dat rotzooi op de bodem is wel een goede wat je zegt, had ik nog helemaal niet bij stil gestaan eigenlijk...

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 13:58

Blauwalg moet je helemaal niet bij in de buurt komen,zelfs niet bij pootje baden.
Ik ga bij bepaalde plekken bij meertjes het water niet in omdat ik weet dat er veel jeugd rondhangt en daar de nodige flesjes het water in worden gegooid.
Neem dus geen enkel risico,
De zee lijkt veradelijker maar is het juist niet.
Uiteraard moet je nooit tever het water in gaan maar dat spreekt voor zich.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:03

Meetje, waar ga je naar het strand dan???