Prachtig..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lakshmi schreef:... We gaan alleen maandag wel in principe open met de zaak, ... Dus zal wel een beetje stress zijn hier, maar zal vast wel een paar uurtjes vrij kunnen maken
Maar nu is echt alles klaar verder dus ik denk niet dat we het nog veel meer gaan uitstellen.. Opening idd met hapjes en uiteraard alcoholvrije drankjes
Het gaat alweer een stuk beter met Mohamed, hij is vandaag lekker met de boot gaan vissen met een stel vrienden van hem, en straks is het geloof ik voetbal
Ze zijn zich net allemaal aan het douchen in de tuin, allemaal mannen in handdoekjes lopen hier nu dus rond hahahah. Ik heb me maar even binnen verstopt 
Ik weet niet of er wel een Mogod stamboek bestaat? Er zijn er geloof ik nog maar 150 van...
Wel een grote bak voer meenemen

maar dat was toch wel errug warm hahahahah

in oost europa en het midden oosten is het ook niet geordend toch?
tanden gecontroleerd, beter hooi gekocht en het andere voer even laten weken, niks hielp. Gisteren toch weer naast schimmeltje gezet en hij was gelijk weer beter! 3 keer al zijn voer in een keer opgegeten
Hij was al wat magerder geworden, maar nu zal hij snel weer aankomen
ze zijn nu ook niet meer agressief tegen elkaar gelukkig. Het zijn pittige beestjes 
gezellig, een hoop vrienden waren langs geweest en het eten was goed.
Wat een drama's met die auto's zeg, gelukkig is het nu goedgekomen! Kreeg je smsje, ben net terug van de paarden en reageer nu hier maar even, typt wat sneller
Ik zie al uit naar het lekkere brood
Hoe laat denk je dat jullie ongeveer aankomen? Hier stond vandaag ook een windje, maar het was alsnog bloedheet :s Ik heb in een lesje samengereden met de dochter van vrienden, zij reed op een van de merrietjes en Flavio heeft zich keurig gedragen! Een echte heer, hij keek wel een beetje, en als hij haar in zijn vizier kreeg probeerde hij wel gelijk wat sneller te lopen, maar verder niets
Ben zo trots op hem! Tomorrow Tunisia Boktmeeting!
kom er steeds achter dat het er wel wat zijn
Van een ander land en cultuur kan altijd wat worden geleerd
Mahdia hebben ze toch een mooi paardencentrum waar ze ook fokken?? Ben regelmatig wat daarover tegengekomen, lijkt best interessant
hier op Djerba wonen 5 nederlanders maar vooral in het noorden zijn het er aardig wat geloof ik
Kom je nog eens terug? Of liever nieuwe plekken op de wereld ontdekken 
voor hen toch ook interessant..

Hoe gaat het met de paarden?? Wanneer ga jij ze eens ITP zetten 
maar inderdaad, het verkeer is soms wel erg een zooitje ongeregeld... :S Nou heb ik hier mijn rijbewijs gehaald dus heb gelijk de bijbehorende rijstijl opgedaan
op zich kan je best als vrouw alleen wonen, maar je wordt dan wel moe van alle zich aanbiedende mannen om je heen... En eigenlijk is het verboden om samen te wonen zonder getrouwd te zijn, hoewel dit wel voorkomt. Qua religie zijn ze hier vrij mild, het heeft natuurlijk wel een invloed op de cultuur, maar ze zijn hier anti fanatiekelingen. Ze hebben hier vrijwel geheel de Franse wetgeving overgenomen dus als vrouw ben je aardig beschermd
Ik zou wel opletten want er zijn een hoop nare verhalen over meisjes en vrouwen die hier zijn gekomen en helemaal uitgebuit zijn.. Dus wel goed je vrienden uitkiezen..
Hier heb ik echt wat aan!
Maar omdat ik het zo'n mooi land vond kreeg ik nogal zo m'n ideeën
En dit klinkt zeker leuk
En door die verhalen had ik altijd zo m'n voordelen over dit soort landen, door de vakantie al minder. Dankje!
lakshmi schreef:JoSav: ja het is hier echt een rommeltje.. Alhoewel, het valt al lang mee, het is toch Afrikain oost europa en het midden oosten is het ook niet geordend toch?
Zo jouw meisje heeft een flinke reis gemaakt.. Wel fijn dat je het niet allemaal zelf hebt moeten regelen, je hebt haar nooit gezien voordat je haar had gekocht? Via die stoeterij heb je foto's gezien ofzo?
Het bruine Mogodje at van de week niet meer.. Eerst stond hij direct naast het schimmeltje, maar ze waren nogal agressief tegen elkaar, dus was hij een box verderop gezet. Toen stopte hij na een week echter met etentanden gecontroleerd, beter hooi gekocht en het andere voer even laten weken, niks hielp. Gisteren toch weer naast schimmeltje gezet en hij was gelijk weer beter! 3 keer al zijn voer in een keer opgegeten
Hij was al wat magerder geworden, maar nu zal hij snel weer aankomen
ze zijn nu ook niet meer agressief tegen elkaar gelukkig. Het zijn pittige beestjes
De opening was goed gegaangezellig, een hoop vrienden waren langs geweest en het eten was goed.
Zal jouw topics ook proberen te volgen! Ben benieuwd hoe je meisje opgroeid!

zaterdag ramadan dus dan wordt het weer even stil, maar het was vast een goede test nu
Hebben die bergpaardjes waar jij het over hebt ook zo'n dikke nek? Bij deze pony's is hun nek echt extreem dik en gespierd, haast raar dat er dan nog zo'n klein paardje aan vastzit
vooral het bruintje trouwens.