Jup, het viel me nog best mee eigenlijk hoor. Alleen 1 keer in nogal harde galop heel hard met linkerbilbotje (ofzo) op schoft gekomen. Toen deed het wel ff goed zeer.
eerste instantie wou ik bo zonder zadel van zijn watervrees afhelpen... kun je je voorstellen dat ik blij was dat ik toch het zadel er heb opgelecht na deze actie?
OMG Miss, dit is echt te erg, whahahaha Paard in de woonkamer heb ik ook een keer gehad op mijn 14de toen ik bij mijn oom logeerde Daar was hij ook niet blij mee, dus beter niets tegen je ouders zeggen zo kun je het nog een keer doen . Hahahha dat konijn, daar moest ik wel heel erg om lachen. Het is weer een geslaagt penny-topic geworden Hopelijk is de pijn in je kont gauw over. Jullie zijn een lekker stel, en hebben wel hele brave pony´s
Whahahha @_Bitje_ geweldig , goed dat je inderdaad een zadel op had gedaan wat springt ie hoog
Haha, geweldig! Ik denk dat onze vloer dat niet zou overleven, een pony door de kamer!
Anoniem
Geplaatst: 31-07-09 02:02
echt geniaal
kan niet andere woorden vinden nu
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-09 07:33
Hihi ja Bren ouders hebben nog niks door gelukkig. Vloer ziet er al weer normaal uit. Konijn is weer van de schrik bekomen, en ik moet nog altijd lachen om mijn avontuur.
Zuslief heeft tot nu toe nog niet geprobeerd me te chanteren, gelukkig dus maar. En anders jammer hoor, het was 't waard!!!
Haha waren je buren ook thuis? Anders vragen ze> Waren er gister ponys in jullie huis ofzo, wat een geluiden!
Hartstikke leuk, kan me voorstellen dat je kont bij doet..
Paul11
Geplaatst: 31-07-09 10:46
Hoi Miss
Jij hebt wat met billen en konten he Maar zo te zien was het de moeite waard.
Ben wel blij, dat wij met Olijf onze tuin in kunnen zonder dat ze door het huis heen hoeft, denk dat er geen kast of stoel mee op zijn plaast zou staan
Annnn
Geplaatst: 31-07-09 12:58
hahahahaha geweldig! een echte penny droom die uit is gekomen heel gaaf!