Vienna (Casco) na twee jaar weer aan het werk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:37

Wat fantastisch dat je weer het vertrouwen terug krijgt. Vienna is een machtig mooie merrie met veel uitstraling. Ik hoop dat ze goed blijft lopen, keep my fingers crossed!

Uprica

Re: Vienna (Casco) na twee jaar weer aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 08:06

Leuk Fiek dat het tot nu toe goed gaat, hoop dat het voor beide zo blijft! gewoon rustig aan.... je hebt alle tijd :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:18

Fieke; ik ga helemaal geen commentaar geven over je rijden. En dat moet je zelf nu ook niet te kritisch doen ;)
Na zo'n poos moet je gewoon weer wennen, dat is toch normaal.

Het is gewoon zaak nu, dat alles goed blijft en dat jij lekker van je paard kunt gaan genieten. En dan komt dat commentaar later wel een keer ;)
Dus.. die smile gewoon proberen vast te houden!

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 09:26

fieke. het ziet er echt super uit. echt heerlijk om jullie weer lekker te zien rond hobbelen. ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:31

Fieke, wat heerlijk om je weer OP Vien te zien! Gewoon weer lekker aan elkaar wennen en genieten!
De rest komt later allemaal wel :)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:44

Wat fijn dat jullie weer lekker samen bezig zijn! De big smile is terecht hoor, hartstikke knap +:)+

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:59

Wat een super verhaal, wat hou jij veel van je paard, ondanks zoveel tegenslag toch steeds maar weer proberen, het doet me een beetje denken aan mijn merrie, de moeder van Ulf, ook veel problemen hoefbevangen en later een peesblessure en daar ben je idd jaren zoet mee ;( .
Vind de foto's er erg goed uitzien en wens je heel veel succes met haar en ik duim voor je dat ze rad blijft lopen. :j

Ik vind het altijd zo fijn te lezen dat er meer mensen zijn die veel voor hun paard overhebben.
Velen zouden haar allang af laten keuren, de handel of de eeuwige groeneweide ingesturen (dat laatste is in mijn ogen vaak nog dan in de handel terecht komen).

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:26

JUPPIIEEJJ!!!! Je zit er weer op en het ziet er heel er netjes uit zo voor de 4e keer!
Als er één het goede voorbeeld geeft van doorzetten ben jij het. +:)+

Geniet ervan meisje, dat heb je verdiend :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 10:45

Wat leuk Fiek! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan, maar voor nu ziet het er super uit!