Shanna wauw! Ik had al een tijdje geen foto's van jullie gezien, maar dat ziet er echt super uit zeg Wel snel gegaan joh, maar lekker hoor! OOk complimenten voor de fotografe uiteraard
leuk paard! zie dat je met 1 bit rijd ipv stang trens vind het mooi als ik t zo zie ërg mooie combinatie! succes in de Z
Daiss87
Geplaatst: 26-07-09 21:35
Nog gefeliciteerd! Mooie foto's ziet er super uit! Succes in de Z..
Annemarie_
Geplaatst: 26-07-09 21:43
my god Shanna wat een mooi hoedje! Ik gok dat het er een van l'hiver is, aangezien men zegt dat die ongeëvenaard mooi zijn! Wat een ontzettend gaaf verjaardagscadeau zeg! Vajnic ziet er weer goed uit, ik ben benieuwd hoe jullie het in het Z1 gaan doen, vast hartstikke goed. Maak maar een mooi topic aan zodra het zover is, ik ben echt benieuwd.
Shanna!! Ik word helemaal blij als ik naar jullie kijk. Jullie zijn zo ontzettend geweldig samen! Ik kan niet eens commentaar bedenken en gezien dit geen HAW-topic is, ga ik daar ook niet eens mijn best voor doen om iets te verzinnen.
Lekker dat Z in gaan, het ziet er super goed uit en dat hoedje maakt het mooi compleet Heel veel succes met je debuut
Een topic vol complimenten en ik kan niet anders dan er in mee gaan! Super mooie foto's en echt een genot om naar te kijken! Heel veel succes in het Z!
Marieke__
Geplaatst: 26-07-09 23:27
Shan, wat is het toch een knapperd he!! Je hebt hem fijn aan het lopen. Op naar je debuut!!
jaggie
Geplaatst: 26-07-09 23:28
Staat jullie goed die Z-outfit! Zo zie je maar weer, wat goed is komt snel, je hebt hem fijn aan de gang. Ik blijf Vajnic een machtig paard vinden en ben verliefd op zijn oren :d Succes op de regio!