Ik zit nog steeds met spaning op haar antwoord te wachten of ze meegaat

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
femmiel schreef:Als je daar bijv. bent met trailer enz. kan je daar ook gewoon opzadelen of moet je paard al klaar zijn?
Isabonny schreef:@ arabier17: Jaja, je viel wel op met je blauwe setje!
Je paardje was idd erg onrustig bij de start.
Maar ik zag die kleine witte ook achterste voren achter jullie aan rennen, en bokken he, dat kleine kreng. Zelfs na die dikke 3 uur buitenrijden had die nog niet de tong op de hoeven
.
Respect voor die kleine meid die er op reed.
Ik kan me voorstellen dat je met een groep onrustige paarden wat minder op je gemak rijdt. Vooral als je midden tussen de groepen ruiters en menners gestart bent.
Maar dat heb je met een orientatie/smulrit. De een rijdt harder dan de ander. Je kunt ook niet zo maar iemand inhalen. Je moet rekening met iedereen houden.
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehoord over de rit. De rit op zich was mooier als die van vorig jaar, was een van de reacties.
Slechte wegen, bedoel je de staat van de landwegen? Helaas kunnen we daar niet veel aan veranderen, he? Ik rij liever op een landweg als hele stukken over de straat.
Het enige waar ik me over erger is dat de gemeentes nu overal split in het veld gooien. Het wordt zo hard voor de paardehoeven