En Sanne: Ik kom er echt niet op, tenzij ik het vraag en ik wil niet bietsen. Dan maar lekker rondcrossen op Sam. Ik ben hier toch flexibeler dan Frank. En dan te bedenken dat ie Sam heel makkelijk uitleende vroeger! Het waren overigens wel altijd errug mooie meiden die er op mochten...
Ach, laat hem maar lekker ego blijven. Als ik ooit een ander paardje moet, kopen we er gewoon een PRE bij...
Frank: Ja, dat belonen kennen ze heel snel. Als ik op Keljan ga zitten begint hij altijd heel zacht te hinniken, zo van komt er nog wat. Maarre, Anouk mag toch wel op Despi rijden?
Daar is Dessie weer, wat een lekker beest is het toch ook. Echt een schat hoor, met je zoontje.. wat een goedzak . Er is al veel verbetering, en dat zadel lijkt mij heerlijk zitten..
Nouvel
Geplaatst: 22-07-09 21:22
Hij is echt heel gaaf!
Rijden ziet er goed uit hoor, super!
Seraphim
Geplaatst: 22-07-09 23:07
frankiej schreef:
eline: hij mag niet mee in t vliegtuig :-(
Hè wat flauw...
Utixo
Geplaatst: 22-07-09 23:11
Ziet eruit alsof jullie lol hebben.
Maar dat je zelf zonder cap rijd is al dom, maar je kind...Sorry Frank, maar het moest er even uit.
idefix4
Geplaatst: 27-07-09 19:46
Lisenka - Nee, Anoukje komt er echt niet op... Maar ik heb hier al een paar schitterende bruintjes zien staan......
_Saida_
Geplaatst: 30-07-09 19:29
Leuke foto's weer van jullie op Des! Leuk dat Anouk er ook 'even op mocht'.
dank voor de leuke reacties! eline: ruilen dan? haha utixo: ja ik weet en je mag het best zeggen hoor. maar des is zooo nuchter braaf en zoiets doen we ook alleen maar na het rijden. maar tis geen vrijbrief. es: zadel zit best lekker maar toch heb ik van de week op een nog lekkerder zittend zadel gezeten: een doma vaquera uit spanje
Benthe - gewoonlijk sta ik ook altijd te zwaaien met zo'n ding voor de kids. Principieel ben ik tegen op rijden zonder cap en ik rijd zelf ook zo goed als nooit zonder. Ook niet op Des, maar Frank zijn badkuip is zo groot en zo je zag: Hij had hem niet op. Zo als je kan zien op de foto was ik er ook niet op bedacht dat ik er op zou mogen. Ik had ook al geen rijbroekje aan...
En Basje was zelf komen kijken. Hij was de hele tijd al binnen aan het spelen. Gewoonlijk heb ik dus altijd een cap bij me voor ze...