Het is een Bonte Willem × Feitse. Zijn moeder is een volle Fries van Feitse×Gerlof. Bonte Willem is 50% Fries en stamt af van de KWPN Clavecimbel lijn en Samber geloof ik.
Judith_H
Geplaatst: 20-07-09 18:04
Germatje schreef:
Jeetje zeg, wat een knap paard!!! Dat barock pinto stamboek, dat is toch dat nieuwe stamboek voor bonte friezen ofzö??
Je zegt precies wat ik dacht! Heb laatst nog een artikel gelezen in de bit ( nr 169) en moest gelijk hieraan denken, dat bonte friezen dus tegenwoordig barock pinto genoemd wordt!?
Verder wou ik nog even zeggen dat die schitterend is! Vind het een supermooie kruising!
Dat klopt ja, er is inderdaad een artikel geweest in het Bit. Wij hebben hem overigens nog niet ingeschreven in dat stamboek hoor. Chaos heeft een AES papier.
wat een fantastisch mooi paard.....heb ooit 's van iemand veulenfoto's gezien, die waren van jouw Chaos toen was ie al mooi, maar zo knap uitgroeien, potverdorie wat mooi!
Hier word ik blij van ik laat mn merrie dekken door hem! hij lijkt veel op zn pappa, gaaf hoor! morgen moet het ei er klaar voor zijn ze is al bij de kliniek!!!! spannend!