Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Axefield schreef:Had je al gezegd dat ik ze geweldig vond, maar bij deze nog een keer hoor. Maar die foto's van die shetties@work zijn ook erg gaaf, ook een goede fotograaf als ik het zo zie. Heeft die de hele tijd mee gerend op de hei om die foto's te maken???
anneliesdj schreef:Ik vind de foto's met de shetten het mooist, vooral de laatste.
De eerste twee vind ik erg onnatuurlijk aandoen wat wss komt omdat de achtergrondkleur vrijwel hetzelfde is als de vlekken van je paard. Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje dom van de fotograaf
_Vanes_ schreef:Wat origineel en heel profesioneel, met zo'n achtergrond echt erachter. Ik dacht even dat er gefoto-shopt was,tot je de IRL foto's erbij zette! ..Maar die laatste foto van die shetjes,met jou op de bok,..helemaal super!![]()
yerry schreef:anneliesdj schreef:Ik vind de foto's met de shetten het mooist, vooral de laatste.
De eerste twee vind ik erg onnatuurlijk aandoen wat wss komt omdat de achtergrondkleur vrijwel hetzelfde is als de vlekken van je paard. Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje dom van de fotograaf
sja .....de fotograaf weet niet beter......
Pannenkoek schreef:Yerry, wat heb jij weer een mazzel met zo'n aardige fotograaf 'om de hoek'............![]()
Gaaf idee Jos! Heb je die Duitse Puntoren er ook nog opgezet?