Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elliebelle schreef:Suflo: Ik vind dat je wel met een amerikaans ras mee zal moeten doen, dus een ezel lijkt mij niet zo gepast.
Zoals ik laatst in een berichtje ook al zei we willen als jeugdruiters laten zien wat we doen, en we willen ook sirieus genomen worden dus absoluut niet het cowboy en idiane idee aan wakkeren. Sorry als ik iemand hiermee kwets, maar het lijkt mij geen goed idee.
MSQuincyTE schreef:Elliebelle schreef:Suflo: Ik vind dat je wel met een amerikaans ras mee zal moeten doen, dus een ezel lijkt mij niet zo gepast.
Zoals ik laatst in een berichtje ook al zei we willen als jeugdruiters laten zien wat we doen, en we willen ook sirieus genomen worden dus absoluut niet het cowboy en idiane idee aan wakkeren. Sorry als ik iemand hiermee kwets, maar het lijkt mij geen goed idee.
Ik vind het belachelijk wat je schrijft over de ezels, en met ALLE RASSEN kun je western rijden dus ook met ezels, dus het hoeft niet perse een QH/Paint of appie te zijn, ik vind dat alle rassen een kans moeten hebben dus ook de ezels
Citaat:Ik denk idd dat we voor de demo wat gaan uitleggen over de 'oorsprong', en welke manoeuvres gebruikt worden en waar dat vandaan komt. Maar we willen vooral laten zien wat voor plezier wíj er in hebben en niet alleeeeen maar info geven.. Verschillende rassen is ook leuk, alleen zou niet weten wie er op Bokt allemaal niet-quarters hebben die in de westernsport lopen.. Alleen de draver van EeCee, maar als die daarvoor al weg is, hebben we dat ook niet..
Poeh, lastig hoor.. Helemaal om te bedenken dat we het vóór 21 juli op moeten sturen..