ht is toch zo'n mooi paard wat is zijn afstamming langs moederzijde?
Joscaa
Geplaatst: 02-07-09 22:14
Hij doet zijn naam eer aan. Wat een lekker beest zeg, jeeutje !
Bloempotje
Geplaatst: 03-07-09 16:34
Ik had je ander topic al gezien maar zag deze link en moest even snel hier kijken . Nogmaals; het is écht een súper mooi beest, en wat kan die lopen zeg !
Anoniem
Geplaatst: 03-07-09 16:47
Wat een gewéldige draf heeft die zeg! Hier ga je zeker nog heel erg veel plezier aan beleven!
jeetje wat een onwijs gaaf paard heb je toch in je bezit snap dat hij meteen je aandacht trok. pff echt een lekkerding
wat een voorganger zei ( weet even niet meer wie) klopt misschien wel een beetje een hengst wil een beetje zijn terretoria afbakenen en laten zien wie hij is. ik zou ook nog even wachten en dan als nog de beslissing maken;)
waaauuww lekkerding zeg! heb niet alles gelezen, maar er stodn dat hij te heftig is voor een hengst, waneer gaan jullie hem dan castreren? egt prachtig beestje!
Stravero
Geplaatst: 08-07-09 16:34
I'm deep in Love on your horse Wauwiiiiiiiiiiiiiiie wat een knapperd
Mariska_R
Geplaatst: 08-07-09 17:27
Men..wat een gaaf dier! heel veel plezier met hem,ben benieuwd naar hem onder het zadel
Hij staat nu op de kliniek nog is maandag gecastreerd, gaat erg goed met m Bedankt voor de leuke reacties, ik ben ook erg benieuwd hoe hij onder t zadel wordt! En hoe hij uitgroeid..
zasread
Geplaatst: 08-07-09 18:03
Hij is echt prachtig!!! En wat kan hij lopen!
Edit: Ik lees dat hij inmiddels zonder balletjes zijn leven door moet. Hopelijk houdt hij deze hengsten look!
gefeliciteerd met je spetter, pas wel op met in de wei zetten met andere paarden in de buurt, voorlopig zal hij nog even het idee hebben dat hij nog hengst is. Veel geluk met hem !