Jeetje Jolijn.... Heel veel sterkte met alles. En wat een ontzettend mooie foto's, de perfecte afbeeldingen van iets wat je heel dierbaar is en altijd zal blijven. Sterkte.
Veel liefs, Bootje
Leonieke
Geplaatst: 25-06-09 13:34
Tjonge, wat een naar verhaal bij zulke mooie foto's !! Sterkte ermee.
Lynniiie
Geplaatst: 25-06-09 14:06
heel veel sterkte zat ook met een brok in mijn keel naar de foto's te kijken.
ontzettend veel sterkte met de moeilijkste beslissing ever...
Joscaa
Geplaatst: 25-06-09 15:22
Jeeetje, kippevel.. Vind het zo erg voor hun allebei, ze hadden zo'n mooie tijd tegen moet kunnen gaan, samen .... Patries, hele mooie foto's, vooral de laatste, ze zullen voor Jolijn echt heel veel waarde hebben.
Kan nog steeds niet geloven dat het niet zo had mogen zijn. Jolijn, vind het een hele moeilijke, maar toch goede en dappere beslissing van je. Heel erg veel sterkte de komende tijd, en geniet nog even van Robijn voor hoelang dat nog kan en gaat ( met dit idee in je hoofd )
Heel veel sterkte... Het lijkt me echt zo verschrikkelijk en onrealistisch, je hebt haar nog maar zo kort, nog maar zo weinig van elkaar kunnen genieten..
Jolijn, ik wens je heel veel sterkte voor woensdag! Je maakt de juiste keuze, al zal je, diep in je hart altijd een stem horen die zegt dat je haar liever bij je wilt houden... Jullie komen elkaar nog wel tegen!
Heel veel sterkte gewenst woensdag! Hoop dat alles goed verloopt die dag, of ja goed is het nooit maar iig zonder problemen ofzo want het is al moeilijk genoeg.