Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eciara05 schreef:Hoi!
Wat een leuk paardje!
Volgens mij ligt jou zadel wel wat te veel naar voren.
Rij technisch kan ik niet zoveel over zeggen
Bren79 schreef:Eigenlijk zouden we vandaag onze dames opladen om onze feestbuitenrit te gaan maken omdat we alle dames drachtig hebben, maar helaas viel dat een beetje in het water en hebben we maar besloten dit een week uit te stellen![]()
![]()
Dus vandaag maar besloten toch maar wel even te gaan trainen, met mijn muts die op dit moment al hoogdrachtig lijkt, al is het nu enkel van het gras(dus dat word nog wat volgend jaar)

Heino schreef:Sorry, maar ik snap het nog steeds niet. Je paard is net drachtig, dus daarom ben je pas net weer gaan trainen?
klomp schreef:Wellicht heeft ze een poosje vakantie gehad voor de dekking?
Ik gok ook maar wat.
Heb haar daarom idd vakantie gegeven om zoveel mogelijk rust te geven om drachtig te worden, en dit mede ook doordat we 2 jaar geleden dit ook hebben geprobeert en toen in die tussentijd gewoon ben blijven rijden, en ze niet drachtig is geworden, en daarbij ze is nog maar 7 en dit is al zo snel gegaan, waarbij we wel vaker pauzes hebben ingelast, zodat ze lekker paard kan zijn, en haar niet over de kop gaan werken
heb helaas vanwege pijnklachten dagen dat ik minder prettig kan zitten en andere dagen weer beter
Sorry, ben niet zo thuis in de fokwereld
Ik vond het alleen niet duidelijk waarom ze dus stil gestaan had en daarom een beetje jammer dat mijn opmerking zo verkeerd viel dat ik hem terug moest nemen.
, Ik weet in iedergeval je kan super rijden je hebt je paarden/pony's super voor elkaar en geeft ze allemaal een een dikke pakkert van me vooral sireltje, hoe gaat het rijden met de pony van men nicht..
zie ook topics van jou met Sirel, dat ziet er prima uit, met een goede training kan ieder paard, AV of KWPN het ver schokken. Succes met je paarden, gr Charis