Kijk kijk. Volgende westernwedstrijd kan Toekie zo de Hunter in! Netjes gereden hoor, Bonniedressuurponnie doet gewoon alles voor z'n vrouwtje. Jullie hebben het toch maar mooi weer gedaan!
silvester
Geplaatst: 14-06-09 23:14
Francis is me net voor, maar dat wilde ik ook typen. Je hebt het toch maar mooi gedaan Toekie en het misstaat jullie helemaal niet.
Kukkie
Geplaatst: 14-06-09 23:29
Ha, leuk zo! Lekker afwisselen. Al vind ik zijn westernoutfit hem beter staan. (maar dat vind ik voor bijna de helft van alle paarden).
Loody
Geplaatst: 15-06-09 08:53
Leuk hoor Toekie , je kan gewoon alles met Bonnie
Maar ik moet eerlijk bekeken, de foto van jou en superbonnie in de pleasure vind ik mooiiiiiiiii
Mac
Geplaatst: 15-06-09 09:43
Geweldig! Ik vind het heel goed dat je hem binnen zijn westernhouding zijn dressuuroefeningen hebt laten doen. Bij elkaar gescharrelde outfit staat super ; kun je vast nog wel een keertje doen voor de Hunter .
Maarre ... die Pleasurefoto van jou en je BonBon is wel HEEL erg !!
Haha, Danai! Geweldig gewoon! Jullie zijn samen duidelijk van alle markten thuis.
spatter
Geplaatst: 15-06-09 15:11
ziet er goed uit, inderdaad gewoon hunter gereden op een engelse wedstrijd als je je beugels wat langer had gelaten had je waarschijnlijk makkelijker rechtop gezeten leuk dat de jury jullie gewoon netjes jureerde, kan me voorstellen dat dat best moeilijk is
Geef mij de pleasurefoto maar dat is omdat ik dat veel gaver vind staan qua outfit niet omdat jullie het niet netjes gedaan hebben, goed hoor en zo kan je toch een beetje van alles wat doen. Hunter under Saddle klaar zou ik zeggen! hihi Ik zit ook makkelijker rechtop in mijn westernzadel dan mijn engelse zadel.
Vickelientje
Geplaatst: 16-06-09 08:59
Wat goed Toekie Ziet er netjes uit! Al vind ik jullie die western outfit toch beter staan hoor
O, wat leuk Toekje, ziet er toch heel leuk uit zo. Jullie blijven een mooie combi hoe je het ook aankleed.
Toekie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-09 21:59
Haha gelukkig staat zijn eigen vertrouwde westerntack nog het beste. Maar we hebben er wel een nieuwe uitdaging bij: hunter under saddle. Spatter: Heb ze om die reden juist korter gedaan. Met langere beugels had ik geen steun bij mn knieën zeg maar en dan ging ik helemaal voorover hangen.