Sinelia schreef:Ik heb getemt, omdat dit topis hier niet voor bedoeld is. Verder vindt ik dat je wel lef hebt om mjin verhaal in twijfel te trekken.
Ik heb vanaf het eerste moment dat ze daar was, mij bemoeid met sinelia. Ik was daar dan misschien niet iedere dag, maar wel zeker 2/3 keer per week. In die tijd liep ik stage en was ik druk met afstuderen. Ik heb haar danwel niet daadwerkelijk zadelmak gemaakt, maar heb mij zeker altijd met haar bemoeit en vanaf het moment dat het " safe " was op haar gereden. het feit dat ik geen tijd had om altijd op de manege rond te hangen en de manege eigenaar veel te helpen zegt niets over de band ik toen al met haar had en het gevoel wat dat ook met zich meebracht. Dat jij dat niet weet is niet zo gek, de manege eigenaar heeft zich tot op de dag van vandaag nog nooit schuldig gemaakt aan roddelen en zal ook zeker niet aan iedereen vertellen dat hij een paard mogelijk zal gaan verkopen. Hij is altijd super correct geweest en dat is hij nog steeds.
Let wel ik heb niets gezegd over jouw band met Sinelia. Of het gevoel dat je voor haar hebt. Ik reageer alleen op de verhalen die je verzint. Dat jij nu liever wil dat dit topic op slot gaat nu iemand je op je leugens betrapt, tja.....