wat een prachtpaard jeetje ik schrok wel van dat valfilmpje, dat ze allebei vielen! veel plezier nog met je paardje !
Anoniem
Geplaatst: 13-06-09 10:58
Lynniiie: Ik moet inderdaad heel vaak om haar lachen, haha. Leuk dat Kimmetje er weer een fan bijheeft! Wat een droevig verhaal in je profiel. Hij was prachtig.
UnicumW: Ja dagelijks. Nee haha, alleen als écht niet anders kan. 4 Juli gaan we naar de keuring met haar en daarna hoop ik nooit weer met de trailer weg te hoeven. De reis in de trailer ging de tweede keer wel vlekkeloos trouwens.
Amyyy: Ja, het ziet er ook wel eng uit. Ik ben blij dat ze allebei niks hadden.
Evaaa_
Geplaatst: 14-06-09 12:32
Hahaha lig helemaal dubbel hier! 2 trailers kapoet!! En dat dak, hoe heeft hij dat nou weer gedaan haha Leuk gedaan, ook met die muziekjes erbij! Erg gaaf paard!!
Olijkje
Geplaatst: 14-06-09 16:12
HOE heeft ze dat gedaan!!? Die kap van de trailer? Dure grap, zo'n paard..
Hahaha, nou, om heel eerlijk te zijn hebben we met die eerste trailer zonder dak naar huis gereden. Was maar een klein stukje. De tweede keer hebben we haar met een vrachtwagentje opgehaald.
Hahaha Oh My Lord wat heb jij een peerd zeg Dat filmpje met die klep! Hahaha heb gewoon buikpijn van het lachen! Die reactie! Ohh!! De hele klep!! OEPS Hahahaha
Moest alleen wel even doen toen ik zag dat jullie beide onderuit gingen... Gelukkig niks ernstigs! Maar jeetje zeg... 2 trailers, idd duur paard
Wel vind ik der helemaal geweldig, maar dat vond ik van al jullie topics ook al heb ik geen berichtje achtergelaten! Ook ik ben een fan
Anoniem
Geplaatst: 19-06-09 14:06
Ja, ik was zo verbaasd! 'De hele.. de hele klep!' Dankje! Weer een fan.
GurbyCbig
Geplaatst: 19-06-09 22:58
wat issie groot! en 2 trailers.. hihi. ik zou me rot schrikken! wel heel leuk paard.
HannahFrouk
Geplaatst: 20-06-09 08:54
Het muziekje bij dat laatste filmpje vind ik zoooo grappig (met die hoofden erbij), dat heb je wel erg leuk uitgekozen. Volgens mij is dat een Zweeds liedje? (in elk geval skandinavisch), tenminste ik versta een paar woordjes hier en daar ("lille" bijvoorbeeld).
Heb je dat gewoon ergens gevonden, of heb je dat er echt bijgezocht? Ik vind het echt zo ludiek he, bij die hoofden van Kim.
Anoniem
Geplaatst: 20-06-09 11:12
GurbyCbig: Ze is 'maar' 1.72m hoor. Ik schrok inderdaad ook heel erg. Mijn baas, die met de eerste trailer reed, maakte nog een grapje. Hij zei:"Straks ligt ineens het dak eraf." Dus toen hij zei "Ohh, het dak ligt eraf!!" geloofde ik hem niet eens.
HannahFrouk: Ja, ik geloof ook dat het Zweeds is. Ik was een keer op youtube aan het kijken en toen was er een filmpje met een kat en een paard. Daar was dat liedje bij en ik heb toen echt helemaal slap gelegen van het lachen. Het gaat volgens mij over een paar jongens die naar hun oma in het bos gaan en iets met honing. Ik zie nu dat er een vertaling naast staat: http://www.youtube.com/watch?v=JXdp9xxpOtU Het is toch net Kim!
HannahFrouk
Geplaatst: 20-06-09 15:08
Whahaha, dat filmpje. Ik versta wel een paar dingetjes, bv `nej tak nej tak inte nu`, betekent volgens mij `nee bedankt, niet nu` (of zo '.) maar voor de rest kan ik er geen kaas van maken.
Maar je bedoelt dat de titel vertaald is, ik zie van het liedje geen vertaling staan. Hoe dan ook, ik vind het een mega grappig liedje.