Je houding is goed, je geeft goed de ruimte enzo erg netjes. Ga zo door, je paardje kan zeker meer!
powerzoe
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-09 22:08
Dankje
mirjam_kl
Geplaatst: 19-06-09 13:56
Die kan leuk springen, vind het knap dat je in je houding nog zo mooi mee gaat. Het lijkt mij toch vrij lastig als een paard zo hoog gaat zonder dat een hindernis zo hoog is. Ziet er netjes uit
hihi daar hoef je niet bang voor te zijn dat hij een balk eraf tikt
Wat springt die hoog zeg Super gaaf paard wel! mooie houding heb je ook!!
pluklief
Geplaatst: 09-07-09 20:12
Dat is toch dat paard wat zo enorm hoogsprong op een foto in een verkoopadvertentie? Waar heel bokt toen al van kwijlden
Ze springt in iedere geval wauw! Ik vind dat je heel netjes zit op zo'n hoogspringer.
koi
Geplaatst: 09-07-09 21:46
Leuk om weer een topic van je te zien. Ze doet het goed, blijf jullie een beetje volgen, leuke combi! Haar 'halfzusje' is nog niet zover, ze kan ook goed springen want ze komt zo de wei uit als je niet uitkijkt . (Volgens mij verder weinig Regino's hier)
wat een foto op je profiel zeg, hoe hoog stond die hindernis daar. lijkt 1.20 ofzo en hij springt er zeker nog 40 cm bovenuit. Super mooi beestje hoor.
Haha ja dit was het paardje van die hoogspring foto van de advertentie. Dit zette ik op bokt en kreeg heel veel reacties. Toen had ik veel fans, maar heel veel hebben niet meer gereageerd in mijn topics met haar. Er zijn inderdaad niet veel regino's op bokt. ff zoeken ik heb die vrij spring foto wel ergens... Deze hindernis stond op 130... Heb nog een topic van haar [SPR-ITP] Special Desteny(Regino) springen CH Noordwolde Allemaal ff reageren he:P
TeeGee
Geplaatst: 10-07-09 12:09
Wat leuk om nog eens een Regino tegen te komen. Wij hebben thuis een 5 jarige Regino * Corland. Heeft het zelfde koppie/oog als die van jou!