Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pienb schreef:nou gewoon dat ie nog niet op het level is waar een 4 jarige quarter op hoor tte zijn, we hebben dus wat in te halen.
quarters worden normaal met 2 of 3 ingereden en zijn dus met 4 jaar al richting de top van hun kunnen.
Pienb schreef:nou gewoon dat ie nog niet op het level is waar een 4 jarige quarter op hoor tte zijn, we hebben dus wat in te halen.
quarters worden normaal met 2 of 3 ingereden en zijn dus met 4 jaar al richting de top van hun kunnen.
Pienb schreef:hoe noem je een paard dat 4 jaar alleen maar op de wei heeft gestaan, 2 keer in zn leven een hoefsmid, nooit geent, niet gechipt, geen wormkuren heeft gehad, enz enz dan?
Pienb schreef:wat ik hier schrijf als 'wat zo hoort' dan kijk ik naar hoe de wedstrijdruiters in de VS en grotere wedstrijdruiters in europa het doen. dat is VOOR MIJ hoe het hoort, kan voor een ander anders zijn.
Pienb schreef:wel 1 ding rechtzetten: zijn jullie wel eens in de states geweest? 2 jarige aanrijden is daar redelijk standaard, doen ze daar al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, is niet iets van de laatste tijd ofzo. alleen even de feiten duidelijk stellen.