Wat een geweldige foto's!! Echt schitterend! Ook het diertje zelf is een pareltje. Prachtig beestje om naar te kijken.
blonde_007 schreef:wooooooooooow als daar ooit vanaf moet, pb me !!!!!!!!! echt heel mooi !!HaHa, ik zal het tegen mijn zusje zeggen, maar geef je weinig kans
dorientjuh schreef:Wooow wat een mooi paard! Waar heb je die vandaan (oftewel: zijn er nog meer )?Hij komt bij particulieren vandaan, die hun haflinger merrie lieten dekken. Hun hebben deze kruising maar 1x gedaan.
Wat een onwijs gaaf dier zeg, jeeeeutje Wauw Foto's zijn ook echt heel mooi, netjes scherp & goede belichting (soms ietsje overbelicht op bepaalde plekken)
Wow wat een mooi dier!!!Super leuke kruising. Jammer dat er niet meer van zijn.Als je er ooit vanaf wil, let me known De foto's zijn ook echt mooi gemaakt! Knap werk.Zeker een paar vergroten op poster, en mooi plekje geven.Kan je trots op zijn!
BertBaley schreef:Lekkerding, staat deze toevallig bij Pensionstal Jonker oid?Ja...???? Hoe weet jij dat?????
En dan zijn er mensen die tegen het kruisen zijn van diverse rassen......WAT EEN PRACHTBEEST!!Het meisje op zijn rug lijkt bij hem een ienieminie mensje, heel grappig!
Vanessa83 schreef:BertBaley schreef:Lekkerding, staat deze toevallig bij Pensionstal Jonker oid?Ja...???? Hoe weet jij dat????? Nou ik was daar pas, en toen zei ik al, wouw wat een gaverd!En nu zie ik hem op bokt!